wtorek, 2 października 2012

rozdział 23


 Rozdział 23 koncert 1D i spotkanie z Louisem
Po tym jak dziewczyny na twitterze zaprosiły Louisa do znajomych to zastanawiały się czy jeszcze je pamięta no i czy rozpozna je na ulicy oraz czy sława Go nie zmieniła i nadal jest tym zwariowanym chłopakiem jakim był gdy Go poznały. Natomiast u chłopaków było słychać krzyki w całym domu to pan Henderson się darł a to tylko dlatego że dziewczyny przyjęły jego zaproszenie na TT.
-chłopaki chłopaki chłooopaakii!!!!- krzyczał Logan
-czego się drzesz?- Carlos
-zapewne się dowiemy o co chodzi-rzekł Dustin
-chłopaki dziewczyny zaakceptowały mnie na TT-rzekł Logan
-no i z tego powodu trzeba się drzeć na cały dom-James
-stary Logan się cieszy że nowo poznane koleżanki go przyjęły do grona znajomych-Schmidt
-no ja wszystko rozumiem ale mógłby trochę ciszej się cieszyć-Maslow
-sorry stary-Henderson
-spoko -Maslow
No i chłopaki ruszyli na plan serial kręcić kolejne sceny
Tym czasem u dziewczyn:
Do dziewczyn przyszła Demi a 10 minut później zjawił się Joe i miał coś dziewczyną do powiedzenia
-cześć dobrze że jesteście razem mam wam coś do powiedzenia-Joe
-no hej-przywitały się z chłopakiem dziewczyny
-a co chcesz  nam powiedzieć?- Dee
- najpierw spytam czy macie palny na wieczór?- Joe
-yyy jak na razie nie mamy planów-Nadia
-no to już macie-uśmiechnął się Jonas
-Joe co masz na myśli?- Nicol
-zabieram was na koncert One Direction- powiedział chłopak po czym pokazał 4 bilety
-wow Ty tak na serio?- Nicki
-no tak   a ty myślałaś że co? -Danger
-nic  nie myślałam, i dziękuje-Nicki
-to o której jest ten koncert? -Dee
-i gdzie się spotkamy? –Nadia
-koncert jest o 20 a może spotkamy się u Dee?- Jonas
-ok. nam pasuje-dziewczyny
-no to do zobaczenia-Joe i udał się do domu a przyjaciółki poszły na zakupy
No i nadeszła godzina i czas występu Nadia i Nicol cieszyły się z tego koncertu bo będą mogły zobaczyć przyjaciela ale zastanawiały się czy On je rozpozna
Zaczął się koncert fanki zespołu szalały dziewczyny z resztą też nawet śpiewały razem z zespołem
W czasie przerwy chłopaki spytali Louisa co się dzieje  a ten im odpowiedział że wśród publiczności zobaczył swoje przyjaciółki o których im opowiadał i które zaprosiły go na TT. No i koncert dobiegł końca gdy 4 przyjaciół miała wychodzić ktoś je zaczepił okazało się że to Louis ich zaczepił
-Nikt po za mną nie może chodzić w bluzkach w paski nikt bo mi jest w nich najładniej- Tomlinson
-Louis!!!-krzyczały dziewczyny po czym pobiegły uściskać przyjaciela
-tak myślałem że to wy a co robicie w LA?- spytał chłopak
-no my tu studiujemy-odparły dziewczyny
A Demi i Joe byli zdziwieni cała tą sytuacją aż z wrażenia opadły im szczęki
-Louis poznaj naszych przyjaciół-rzekła Nadia
-to jest Demi Lovato po czym wskazała na brązowooką dziewczynę a to jest Joe Jonas po czym wskazała na chłopaka koło dziewczyny –Nicol
-Demi i Joe to jest Loius Tomlinson z 1D-odparła Nadia
-miło mi was poznać-odparł chłopak
-nam również –odparła dwójka przyjaciół
-to wy się znacie?- spytała panna Lovato
-no tak opowiemy ci jak wrócimy- Nicol
-ok. trzymam za słowo- Dee
-a póki pamiętam dziękuje za zaproszenie na TT-uśmiechnął się Louis
-proszę bardzo-odparły dziewczyny
Na pożegnanie wymieniły się z chłopakiem numerami telefonów i udały się do domu raz jeszcze podziękowały Jonasowi za bilety i tak jak obiecały pannie Lovato opowiedziały Jej z skąd znają członka zespołu 1D.


1 komentarz:

  1. dawno mnie tu nie było a to dlatego ze nie miałam neta mam nadzieje że dotychczasowe rozdziały się podobały :) no i zapraszam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń