poniedziałek, 8 października 2012

rozdział 47


Rozdział 47 wizyta Jamesa i Wypad Nicki i Dustina
Dziewczyny dotarły do domu nadal nie mogły uwierzyć w to co się stało zastanawiały się jak się czuje James i dlaczego się pobili.
Cały czas się zastanawiam o co im poszło i czemu doszło do bójki. Logan nigdy by do bójki nie doprowadził tym bardziej ze swoim przyjacielem- Demi
-hmm mimo że nie cierpię Jamesa ale mimo wszystko mi go szkoda widziałyście jak on wyglądał?-Nadia
-oj dziewczyny dajcie spokój może przestańmy o nich rozmawiać zresztą to nie nasza sprawa oni powinni to rozwiązać między sobą-Nicki
-chyba masz rację wezmę kąpiel a potem napisze do Jessie i sprawdzę co z Jamesem-panna Lovato
- no a ja napisze do chłopoków z Londynu-Nadia
-a ja wyjdę na spacer z Maxem –Nicki
Tak jak dziewczyny mówiły tak też zrobiły
 Tym czasem u chłopaków:
Po niecałych 20 minutach Henderson zszedł na dół i od razu chłopaki go zamęczali pytaniami chłopak postanowił odpowiedzieć a przede wszystkim powiedzieć jak było
-skoro chcecie wiedzieć to wam powiem co się stało ale usiądźcie-Logan
-ooo a co się stało że zmieniłeś zdanie? -Carlos
- po prostu przemyślałem to i uznałem że powinniście wiedzieć co się stało-Henderson
-no to nam powiedz jesteśmy ciekawi-Kendall
I Logan zaczął opowiadać a chłopacy od czasu do czasu przerywali mu opowiadanie  gdy chłopak skończył opowiadać postanowił się przejść do rodziców a potem udać się do Jamesa
Tym czasem  w szpitalu:
Jessie i James czekali na lekarza a Maslow powiedział kuzynce że nie zostanie w szpitalu choćby nie wie co za to Jessie go ochrzaniała:
-coś ty sobie myślał wylewając na niego te cholerną Colę!?-Jessie
-oj no chciałem żeby wrócił do rzeczywistości-odparł chłopak
-a potem co to miało być ta bójka co? I ty dałeś się stłuc na kwaśne jabłko przecież masz problemy z oddychaniem a co powie ciocia jak się dowie- Jessie
- mama się o niczym nie dowie-pan Maslow
-że co proszę ty chyba żartujesz ciocia powinna wiedzieć co się stało- Jessie
- dziewczyno daj spokój -James
-co daj spokój a jak coś poważnego się stało James proszę powiedz o tym cioci- Jessie
-zastanowię się i dziękuje że nas rozdzieliłyście-James
Sprzeczkę kuzynostwa przerwał lekarz który poprosił Jamesa do gabinetu na badania.
A Jessie siedziała w poczekalni i pisała z Demi która pytała się o Jamesa.
Po niecałych 20 minutach drzwi od gabinetu Lekarza Marcusa Drake’a się otworzyły i wyszedł z nich James w towarzystwie lekarza Jessie od razu spytała się lekarza co jest z panem Maslowem
-panie doktorze co z nim?- spytała Jessie
-a pani to zapewne kuzynka pana Maslowa? -Lekarz
- tak więc co z nim? -Jessie
-pani kuzyn ma stłuczone żebro wystarczy jak poleży w łóżku z 3 tygodnie nie może się przemęczać ani zbytnio denerwować i musi uważać na siebie-Lekarz
-a te problemy z oddychaniem to były związane z stłuczonym żebrem?- Jessie
-tak ale proszę na niego uważać bo pacjent wraca do domu -Lekarz
-oczywiście że będę na niego uważać i nasi przyjaciele również- Jessie
- to dobrze a i jeszcze jedno tak po trzech tygodniach niech się u mnie zjawi na kontrolę-Lekarz
-proszę być spokojnym jeśli nie będzie chciał przyjść to siłą go tu przyprowadzę- Jessie
-podziękowali Lekarzowi i udali się w stronę wyjścia zamówili taksówkę i ruszyli do domu panny Lovato.
Tym czasem u Nicki:
Dziewczyna poszła z psem do parku chciała żeby pies się trochę wybiegał a sama usiadła na ławce i słuchała muzyki Max położył się koło dziewczyny i zaczął gryźć jej buty nagle koło dziewczyny ktoś usiadł gdy ta się obejrzała ujrzała koło siebie Dustina
-hej co słuchasz?- Dustin
-hej a teraz akurat słucham Pitbulla „Back In Time”- odpowiedziała dziewczyna
-wow nie wiedziałem że lubisz Pitbulla a tak przy okazji chciałem podziękować za to że rozdzieliłaś tych dwóch oszołomów-Dustin
-hmm ty też byś tak zrobił żeby policja ich nie zatrzymała ale obawiałam się że od któregoś dostanę-Nicki
-a powiedz mi kogo ty trzymałaś a kogo Jessie?- Dustin
Nicki dziwnie spojrzała na chłopaka
-no co Logan nam o wszystkim powiedział no może prawie o wszystkim stąd moje pytanie? -odpowiedział Belt
-to już ci odpowiem Jessie trzymała Jamesa a ja Logana a ten wyrywał się do Jamesa a mówił wam jakie dałam im kazanie?- Nicki
W tym czasie Max zaczepiał siew Dustina a ten się z nim bawił
-tak mówił nam no powiem ci że to było genialne kazanie dało mu to do myślenia-Dustin
-ooo no popatrz-Nicki
-słuchaj Nicki a może gdzieś się wybierzemy?- Dustin
-czemu nie brzmi ciekawie a gdzie się wybierzemy?- panna Wesley
-oto się nie martw  już coś wymyśle  ale możesz być spokojna a tak 19 ci pasuje? –Belt
-pasuje-śmiała się Nicki
-to co jesteśmy umówieni? to przyjadę po ciebie-Dustin
-ok. jesteśmy -Nicki 
Przyjaciele jeszcze trochę porozmawiali i potem zaczęli się bawić z Maxem
Jessie postanowiła powiadomić dziewczyny że James będzie u nich przez 3 tygodnie a Nadia nie była zadowolona z takiego przebiegu wydarzeń ale cóż miała zrobić.
Dochodziła godzina 19 Nicki poszła się szykować dziewczyny widząc to postanowiły się spytać gdzie się panna Wesley wybiera
-a ty gdzie się wybierasz?- Demi
-wychodzę-Nicki
-a z kim i gdzie?- Nadia
-z Dustinem a gdzie to tego nie wiem-odpowiedziała dziewczyna
-z Dustinem? -zdziwiły się dziewczyny
-no tak a wy myślałyście że z kim?- Nicki
-yyy no tego ja myślałam że wychodzisz z Fabianem-Nadia
-a ja myślałam że z Loganem- Demi
-no to widocznie źle myślałyście-śmiała się dziewczyna
Punkt 19 zadzwonił dzwonek do drzwi Nicki poszła otworzyć poczym pożegnała się z wszystkimi i wyszła z Dustinem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz