sobota, 27 października 2012

rozdział 72


Rozdział 72 opowieść Nicki
Demi wróciła do domu coś po 20 minutach Nadia nadal rozmawiała przez telefon panna Lovato przywitała się z swoim chłopakiem i przyjaciółmi po czym się do nich przyłączyła
-a gdzie jest Nadia?- spytała Demi
-poszła porozmawiać przez telefon-powiedział Kendall
-uu wyczuwam tu zazdrość-śmiała się Demi
-co? Ja zazdrosny? Wydaje ci się-powiedział Schmidt
-no ty przecież nie ja-śmiała się dalej Demi
-niby o kogo mam być zazdrosny?- spytał Kendall
-o Nadię-odpowiedział Maslow
-pfff o Nią nie musze być zazdrosny bo to nie moja dziewczyna-Schmidt
-ale chciałbyś żeby nią była prawda?- spytał Dustin
Kendall  nic nie odpowiedział tylko zrobił się czerwony na twarzy a reszta zaczęła się śmiać natomiast Nicki doszła do wniosku aby powiedzieć dziewczyną o zdarzeniu z Fabianem coś po godzinie do salonu wróciła Nadia a Nicki oznajmiła przyjaciółkom że chce im coś powiedzieć
-no to słuchamy-powiedziała Nadia
-chodzi o to co zrobił Fabian-zaczęła Nicki
-no to opowiadaj na co czekasz-powiedziała Demi
Panna Wesley wzięła głęboki wdech po czym zaczęła opowiadać
-gdy poszłam z dziewczynami ostatni raz na plan chłopaków Fabian zaczął się dziwnie zachowywać nie podobało mu się to że przyszłyśmy i kazał nas wyprowadzić ale chłopacy się sprzeciwili a ja chciałam z nim porozmawiać a on na to że nie będzie ze mną rozmawiał i z nikim a tu Gustavo go poprosił do siebie i mnie też tam wuja na niego nawrzeszczał a potem ja zaczęłam z nim rozmawiać  w trakcie tej rozmowy z nim zerwałam a on zaczął się do mnie dostawiać a ja zaczęłam krzyczeć wtedy Kendall wkroczył do gabinetu odsunął Fabiana ode mnie a ten go uderzył i zaczęła się bójka ja wezwałam ochronę a zjawili się wszyscy. Fabian dostał  kazanie od wuja a chłopacy się mną zajęli-skończyła swą opowieść Nicki
-jak on mógł się do ciebie dobierać za kogo on się ma! -krzyczała panna Kędziora
-ale ważne że nic się Nicki nie stało-powiedziała Demi
-fakt ale i tak ma u mnie przechlapane-powiedziała Nadia po czym poszła wpuścić psy do salonu
-a jaki podałaś powód rozstania?- spytała panna Lovato
-no taki ze nie lubię osób które okłamują mnie w tak ważnej dla mnie sprawie-powiedziała panna Wesley
-a on co na to?- spytał Maslow
-że zostawiam go z powodu Logana-powiedziała dziewczyna po czym zrobiła się lekko czerwona na twarzy ale zauważyła to Demi ale nic nie powiedziała
-no chyba miał racje co?- spytał Kendall
-na to co powiedział Fabian powiedziałam mu że wole Logana niż jego bo On przynajmniej mnie rozumie a Fabian wtedy się na mnie rzucił-powiedziała Nicki
Logan siedział cicho tylko przysłuchiwał się całej rozmowie ale w środku to aż skakał z radości gdyż Nicki rozstała się z Fabim i jest szansa że z nim będzie.
Później panna Lovato opowiedziała przyjaciołom swoją rozmowę z Simonem gdzie wszyscy zaczęli się śmiać. Panna Lovato wraz z Jamesem udali się na spacer a reszta chłopaków poszła do domu zostawiając dziewczyny same Nadia opowiadała przyjaciółce co słychać u przyjaciół w Londynie no i że Lou wypytywał ją o Adę
-a to czemu Lou pytał o Adę?- spytała Nicki
-a bo ja wiem pewnie do ciebie też będzie dzwonił-powiedziała Nadia
-no zobaczymy ciekawe o co mu chodzi?- powiedziała Nicki
Po tej rozmowie Nadia wyszła z Kulką do sklepu a Nicki poszła wykąpać Maxa.

1 komentarz: