piątek, 26 października 2012

rozdział 70


Rozdział 70  powrót na uczelnię i wyjazd kuzynek Nicki i rozstanie z Fabianem
Impreza trwała do samego rana każdy spał gdzie popadnie Niall spał przytulony do Nadii James do Dee a chłopacy z 1D to już różnie spali Hazza spał oparty o nogi Zayna  Liam przytulał się do Hazzy a Lou spał na nogach Ady. Natomiast Carlos spał koło Jess Kendall spał Dustinowi na nogach a Logan spał trzymając Nicki za rękę a Sonia i Madison spały w pokoju razem z Maxem. Warto dodać że towarzystwo czeka jeszcze jedno przyjęcie ale teraz to takie mini przyjęcie będzie to przyjęcie pożegnalne dla kuzynek Nicki. Ale to w swoim czasie. Koło południa pierwsi obudzili się Niall i Nadia później ekipa 1D James i Demi potem to dziewczyny i chłopacy z BTR tylko jeszcze spali Nicki i Logan.
-spójrzcie tylko na to-powiedział Kendall
-na co mamy spojrzeć?- powiedział Carlos ziewając
-na śpiącą parę-rzekł Schmidt po czym wskazał na Logana i Nicki
-no i co ?-Carlos
-Los przecież oni trzymają się za ręce- Jess
-aha i co w tym dziwnego?- spytał Carlos
-no nic-odparła Jess
-no też właśnie po co robić „halo” z tego że śpią trzymając się za ręce-odpowiedział Pena
-Boże już za tydzień uczelnia-marudziła Nadia
-noo masz racje-powiedział Maslow ziewając
-a co wam nie chce się wracać?- spytała Dee śmiejąc się
-TTTAAAKKK!!!!-powiedzieli równocześnie Nadia i James i zaczęli się śmiać
Potem każdy poszedł się trochę ogarnąć a dziewczyny poszły przygotować coś do jedzenia
Tym czasem w salonie:
Oczami Logana:
Gdy się obudziłem zobaczyłem że reszta już wstała nagle spojrzałem w dół i zobaczyłem nasze splecione dłonie i mimo wolnie się uśmiechnąłem popatrzyłem na śpiąca Nicki tak słodko wyglądała  nagle się odwróciła twarzą do mnie  i się uśmiechnęła musiało coś jej się śnić na twarz spadł jej kosmyk włosów postanowiłem go wziąć z jej twarzy gdy to zrobiłem dziewczyna się obudziła.
-dzień dobry- powiedziała uśmiechając się
-dzień dobry-odpowiedziałem również się uśmiechając
-długo mi się tak przyglądasz?- spytała
-jakieś 5 minut powiedziałem i rozplotłem nasze dłonie
-to mogłeś mnie obudzić –śmiała się dziewczyna
-mogłem ale nie chciałem- powiedziałem i wytknąłem jej język
-oż ty-śmiała się dziewczyna po czym mnie pocałowała
Powiem byłem mile zaskoczony myślałem że mi walnie z poduszki a tu takie coś
Po całym zajściu wstała i udała się do swojego pokoju a ja udałem się do kuchni bo chciałem zrobić sobie kawę.
Tydzień później:
Chłopacy z 1D już wrócili do Londynu i zajęli się swoimi obowiązkami a Horan regularnie rozmawiał ze swoją dziewczyną na skype i przez telefon natomiast w LA Nicki i Nadia oraz James przygotowywali się do powrotu na uczelnie a panna Lovato zawzięcie pracowała na planie X Factora.
Panna Wesley ostatni raz zabrała swoje kuzynki na plan  serialu „BIG TIME RUSH”
Było małe spięcie z  Mirandą ale szybko sobie z nią poradziły gdy dziewczyny doszły do miejsca w którym byli chłopacy był też  z nimi Fabian gdy zobaczył zbliżające się dziewczyny to zaczął swój monolog
-A one co tu robią?!- nie były umówione na wizytę-Fabian
- stoją nie widać a co to wizyta w jakimś salonie czy jak że muszą się umawiać-powiedział Schmidt
-nie powinno ich tu być-upierał się Fabian
-wiem że chodzi ci o mnie ale dziewczynom możesz dać spokój –powiedziała Nicki
-a poza tym  one przyszły do nas a nie do ciebie-powiedział Logan
-no i co z tego wy tu przyszliście  się spotykać czy pracować!- wybuchnął  Rutter
-Fabian daj spokój-powiedziała Nicki
-a ty się nie wtrącaj to przez ciebie co niektórzy nie mogą pracować!- powiedział Rutter
-licz się ze słowami-powiedzieli chłopacy
-proszę wyprowadzić te dziewczyny –powiedział Rutter
-Fabian musimy porozmawiać –powiedziała Nicki
-no właśnie musimy porozmawiać-powiedział Gustavo
-nie będę z nikim rozmawiać a zwłaszcza z nią-powiedział Fabian
-ależ będziesz rozmawiał i to teraz –powiedział Gustavo i zaciągnął chrześniaka do swojego gabinetu i poprosił Nicki ze sobą
Chłopacy byli zdziwieni zachowaniem chłopaka ale zajęli się dziewczynami
Gustavo nawrzeszczał na swojego chrześniaka i powiedział że już przesadza nie po to go wziął do pracy żeby takie numery odwalał albo się poprawi albo wylatuję. Nicki natomiast powiedziała że nie jest w stanie być z kimś kto ją okłamał w tak ważnej dla niej sprawię no i że ma dość tego wszystkiego oraz oznajmiła mu że podoba jej się ktoś i czuje że się w nim zakochuje. Ale nie zdradziła mu kto to jest.
-to Logan prawda! Rozstajesz się ze mną przez Logana!- krzyczał chłopak 
-to nie twój interes! Już ci mówiłam z jakiego powodu cie zostawiam co nie słyszałeś? Może umówić cie na wizytę u specjalisty?!-Nicki
-a jednak mam racje wolisz tego piosenkarza niż mnie-Fabian
-tak wolę go jest o wiele lepszy od ciebie!- Nicki
- tak? -spytał chłopak po czym podszedł do dziewczyny
-tak –odpowiedziała dziewczyna
-on przynajmniej mnie rozumie a nie tak jak ty-dopowiedziała
-ja cie  nie rozumiem? Ależ cie rozumiem-powiedział chłopak po czym pocałował dziewczynę ale ona tego nie chciała i odepchnęła chłopaka
-no właśnie nie rozumiesz ja tego nie chce-powiedziała Nicki
-właśnie że chcesz-powiedział chłopak
-nie nie chcę-powiedziała Nicki
I zaczęła się szarpać z chłopakiem który ewidentnie się do niej dobierał dziewczyna zaczęła krzyczeć a do gabinetu wpadł Kendall
-zostaw ją!- krzyknął i odciągnął chłopaka
-nie wtrącaj się –powiedział Fabian
-wybacz ale nie pozwolę krzywdzić mojej koleżanki-powiedział Schmidt
Fabian uderzył Kendalla a panna Wesley chciała rozdzielić chłopaków ale nie dała rady to wezwała ochronę i Gustava a tu zleciała się cała graja  Nicki od razu podeszła do Logana i się do niego przytuliła a Gustavo dostał ataku furii i dał Fabianowi kazanie a Schmidtowi kazał udać się do pielęgniarki. Logan wyprowadził Nicki i zrobił jej melisę na uspokojenie później dołączyli do nich pozostali dziewczyna podziękowała Kendallowi za obronę i opowiedziała przyjaciołom co zaszło.
Wieczorem odbyło się przyjęcie pożegnalne dla kuzynek Nicki dziewczyny powiedziały że było im bardzo miło i że mają  nadzieje jeszcze tu przyjechać i że oni ich też odwiedzą, prosiły też o to aby się do nich odzywali .wszyscy  dobrze się bawili a dziewczyny poszły pomóc się pakować a chłopacy sprzątali po przyjęciu później odwieźli dziewczyny na lotnisko gdzie pożegnały się z wszystkimi i powiedziały że jak dolecą dadzą znać.
No i nadszedł dzień powrotu na uczelnie dziewczynom nie bardzo chciało się iść no ale cóż to co dobre się kończy i trzeba teraz wziąć się do pracy.
Na uczelni dziewczyny zaczęły atakować Nadię i Nicki gdyż chciały się dowiedzieć jak to jest kumplować się z BTR  i 1D ale z opresji uratował je dzwonek oznaczający rozpoczęcie zajęć. Maslow o dziwo się nie spóźnił i usiadł koło swoich przyjaciółek. Na zajęciach okazało się że przez jakiś czas będą mieć gościa będzie to aktor który w popularnym serialu gra czarny charakter .ponieważ na zajęciach będą ćwiczyć granie właśnie czarnego charakteru. Okazało się że tą gwiazdą jest aktor grający w serialu pt ”PAMIĘTNIKI WAMPIRÓW”  a jest nim nie kto inny jak serialowy DAMON SALVATORE czyli Ian Somerhalder  na sali rozległy się piski dziewczyn tylko trójka siedząca na górze siedziała cicho i słuchała co mówił wykładowca. A po chwili do sali  wszedł pan Somerhalder.

1 komentarz:

  1. Woo Hoo!! Tyle ciach w jednym opowiadaniu! Biedny Kendall... Co chwile obrywa... Jak masakrycznie musi wyglądać jego tważ... Czekam nn :)

    OdpowiedzUsuń