wtorek, 2 października 2012

rozdział 25


Rozdział 25 propozycja Demi
Następnego dnia Nicol była jakby trochę nie obecna  myślami była przy wczorajszym zdarzeniu z Joe i zastanawiała się dlaczego to zrobił musi o tym powiedzieć przyjaciółkom
-hej-przywitała dziewczynę  Nadia
-no hej wyspałaś się?- Nicol
- tak a powiedz mi jak było na randce z Joe?- dopytywała się Nadia
-a jak miało być? Było normalnie i miło-śmiała się dziewczyna
-no to opowiadaj na co czekasz-Nadia
-no ale od czego mam zacząć?- zastanawiała się Nicki
-najlepiej od początku-Nadia
-ok. ale pod jednym warunkiem-rzekła przyjaciółka
-dobrze a jakim?- Nadia
- opowiesz co robiłaś jak mnie nie było- Nicol
-ok.-Nadia
I Nicol zaczęła opowiadać przyjaciółce gdzie to ją zabrał Joe nawet wspomniała o tym zdarzeniu przed akademikiem
-o ja cie Joe chyba się zakochał-Nadia
-raczej nie-rzekła Nicol
-no bo ja wiem to niby czemu proponuje ci randki?- spytała Nadia
-może dlatego że chce mnie lepiej poznać-odparła Nadia
-może tak może nie-rzekła Nadia
-no a teraz opowiadaj co było u ciebie?- chciała wiedzieć Nicol
Nadia opowiedziała przyjaciółce co się działo i wspomniała o tym że Logan był zawiedziony tym że Jej niebyło i że wyszła z Joe
-oj weź już przestań i nierób zemnie  łowczyni samotnych serc-śmiała się Nicol
-że ja niby robie? Ej no to samo wyszło i nie moja wina że podobasz się Loganowi-Nadia
-a co czyżbyś była zazdrosna?- droczyła się panna Wesley
-nie-odparła Nadia
- a i jeszcze jedno skąd wiesz że podobam się Loganowi?- panna Wesley
-to po Nim widać moja droga a teraz chodź bo spóźnimy się na uczelnie-rzekła Nadia
I dziewczyny udały się na uczelnie a tam James wypytywał koleżankę o przebieg randki więc Nicki opowiedziała koledze jak było tylko że nie wspomniała o zdarzeniu przed akademikiem
Podczas jednej z przerw do Nicol podszedł wykładowca z zajęć wokalnych miał do dziewczyny propozycje
-witaj Nicol- wykładowca
-witam –odparła dziewczyna
-chciałem Ci powiedzieć o konkursie wokalnym-rzekł wykładowca
-ale czemu pan mi o tym mówi?- spytała dziewczyna
-wspominam o tym gdyż pomyślałem że możesz wziąć udział-wykładowca
-że niby ja mam wziąć udział? przecież są inne osoby np. taki James-dziwiła się dziewczyna
-pan Maslow ma inne zajęcia a moim zdaniem ty akurat się nadajesz-odparł wykładowca
-no dobrze wezmę udział ale Niewinem czy sobie poradzę i w ogóle-rzekła Nicol
-tym się nie martw pomogę Ci się przygotować i dasz radę-wykładowca
- dziękuje na pewno przyda się pana pomoc- Nicol
-  w takim razie będziemy w kontakcie –wykładowca
-dobrze -Nicol
-a konkurs jest w przyszłym tygodniu-wykładowca
-dobrze to będziemy ciężko pracować –Nicol
Gdy wykładowca odszedł do dziewczyny przyszła Nadia i James
-czego chciał wykładowca?- James
-zgłosił mnie na konkurs wokalny-odparła dziewczyna
-wow to super-ucieszyli się przyjaciele
-nom i będzie czekała mnie ciężka praca-Nicki
-dasz radę-Nadia
-no dokładnie-James
Przyjaciele udali się na kolejne zajęcia a potem dziewczyny udały się do Demi
I jak to dziewczyny trochę po plotkowały i podzieliły się wiadomością o konkursie  a panna Lovato zaproponowała dziewczynom przeprowadzkę
-dziewczyny mam dla was propozycję- Dee
- w takim razie słuchamy-dziewczyny
-co powiedzie na to abyście się wprowadziły do mnie mam dużo wolnych pokoi i trochę głupio mi mieszkać samej w tak dużym domu- Lovato
- a ty tak na poważnie?- spytały dziewczyny
-całkiem poważnie-odparła dziewczyna
- no dobrze daj nam czas na zastanowienie się?- Nadia
-no dobrze- Dee
Przyjaciółki obgadały tę propozycję między sobą i postanowiły dać Demi odpowiedź
-podjęłyśmy decyzję-Nicki
-ale że już?- dziwiła się panna Lovato
-no już to chcesz poznać tę decyzję czy nie?- Nadia
-no pewnie że chce- Dee
Dziewczyny spojrzały na siebie i zgodnie oznajmiły
-Wprowadzamy się!!!!-dziewczyny
-serio??- nie mogła w to uwierzyć panna Lovato
-serio całkiem serio-Nadia
-super-cieszyła się Demi
-no my też się cieszymy? -odparła Nicki
-trzeba to uczcić- Dee
-niby jak?- Nadia
-pójdziemy na tańce -Demi
-zgoda-Nicki
-to o 20-stej ja po was podjadę tylko bądźcie gotowe-śmiała się Demi
-spokojna głowa będziemy gotowe-Nadia
Dziewczyny opuściły dom przyjaciółki i udały się do siebie przygotować się na tańce
Tym czasem u chłopaków:
James powiedział kolegom że Nicki bierze udział w konkursie wokalnym a pan Henderson powiedział że pójdzie na ten konkurs ponieważ chce posłuchać jak koleżanka śpiewa i reszta chłopaków oczywiście też chciała iść tylko James musi dopilnować aby dziewczyna ich nie zauważyła.
O  20-stej Demi podjechała pod akademik a dziewczyny weszły do samochodu i pojechały na tańce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz