środa, 3 października 2012

rozdział 28


Rozdział 28 występ niespodziewany gość i psiak
I nadszedł dzień konkursu jeszcze ostatnia próba przed Nicki i długo oczekiwany występ
Dziewczyny postanowiły wspierać przyjaciółkę
-a może nie wystąpię powiem że źle się czuje-Nicki
-nie przesadzaj będzie dobrze-Nadia
-łatwo ci mówić bo to nie ty występujesz-Nicki
-Nicki Nadia ma rację będzie dobrze i pamiętaj że jesteśmy z tobą- Dee
- no wiem wiem i dziękuje wam za to-Nicki i uściskała przyjaciółki
-no i jest nasza gwiazda-Dustin
-jaka tam gwiazda -Nicki
-oj Nicki nie bądź taka skromna wszyscy wiemy że chcesz wygrać no i będziesz gwiazdą ja ci to mówię-Belt
-no a Dustin ma rację-James
-hmm ciekawe a zresztą się okaże-Nadia
Chłopacy dali Nicol kopniaka na szczęście i udali się na widownie by podziwiać występ swojej przyjaciółki i koleżanki
Prowadzący wywołał Nicol ta weszła na scenę i zaniemówiła z wrażenia nagle wśród publiczności zobaczyła swojego wuja i już wiedziała że da radę i zaczęła śpiewać
Nicol:
It's the boy you never told I like you,
it's the girl you let get away.
It's the one you saw that day on the train
but you freaked out and walked away.
It's the plane you wanna catch to Vegas,
Things you swear you'll do before you die,
It's the city of love that waits for you
But you're too damn scared to fly.

Hit the lights,
let the music move you!
Lose yourself tonight,
come alive!
Let the moment take you,
lose control tonight! x2
Publiczność klaskała w rytm muzyki a przyjaciółki śpiewały razem z Nicki a chłopacy uśmiechali się od ucha do ucha. No  i po występie teraz trzeba czekać na wyniki gdy Nicki zeszła ze sceny podbiegł do niej Louis i Niall oraz Harry i pogratulowali koleżance występu a nawet zrobili sobie wspólną fotkę i poprosili dziewczynę o autograf a ta z uśmiechem spełniła ich prośbę później dołączyły do niej dziewczyny i chłopacy a Nicol ciągle się rozglądała
-szukasz kogoś?- James
- wydawało mi się że kogoś widziałam-odparła
-tak a kogo?- spytał Dustin
-mojego wuja ale najwidoczniej mi się wydawało-powiedziała dziewczyna
-wszyscy uczestnicy proszeni są na scenę podane będą wyniki-rzekł prowadzący
Nicol udała się na scenę i oczekiwała na wynik trochę się denerwowała
Przewodniczący ogłaszał kto zajął dane miejsce gdy dotarł do miejsca drugiego rzekł:
-a teraz kolej na drugie miejsce o to miejsce była zacięta rywalizacja miedzy Tess a Nicol bój trwał do samego końca a w ostateczności miejsce drugie zajmuje …….Nicol Wesley wielkie brawa-prowadzący 
No cóż Nicki nie wygrała ale za to zajęła wysokie miejsce w konkursie jej wykładowca był z niej dumny tak jak i jej przyjaciele Nicki zdziwiła się tym że przyszedł też Logan i podarował jej kwiaty ale bardziej się zdziwiła gdy ujrzała swojego wuja który szedł w jej kierunku nosząc na rękach ślicznego psa dziewczyna bez zastanowienia ruszyła w jego stronę i spotkali się w połowie drogi
-świetny występ wiedziałem że dasz radę -wuja
-   a co ty tutaj robisz? I co to za słodziak? -Nicki
-przyjechałem na występ swojej chrzestnicy a ten słodziak jest dla ciebie  jest to sznaucer miniaturka- wuja
-poważnie?- niedowierzała dziewczyna
-całkowicie poważnie żebyś miała kogoś aby ci o mnie przypominał-wuja
-dziękuje jest śliczny-Nicki
-wiedziałem że ci się spodoba a jak go nazwiesz?- wuja
 -Max –odparła dziewczyna
-ładnie-wuja
-chodź poznasz moich znajomych-Nicki
Poczym udali się w stronę grupki znajomych
-poznajcie mojego wuja i zarazem Maxa mojego pieska-rzekła Nicol
-wuju to są :
Od sceny jest Louis Niall oraz Harry później jest James Dustin i Logan oraz dwie dziewczyny z tymże jedną już znasz koło Nadii stoi Demi- Nicol
-miło mi was poznać Nicki dużo mi o was opowiadała-wuja
-a gdzie się pan zatrzymał?- spytała panna Lovato
-w hotelu Bolevard- rzekł wuja
-to może się pan u nas zatrzymać mamy dość wolnych pokoi-Nadia
-tak dokładnie- Demi
-no dobrze to o 16 się u was zjawie i raz jeszcze gratuluje występu i drugiego miejsca-wuja
-a ja dziękuje za psa i za to że przyjechałeś-Nicki wuja pożegnał się z wszystkimi i udał się do hotelu przyjaciele wrócili do domu i świętowali wygraną Nicki bo według nich ona wygrała a dziewczyny bawiły się z Maxem
-Nicki jaka to rasa?- Logan
-Sznaucer miniaturka-odparła dziewczyna
-nawet ładny-Henderson
-no wiadomo-uśmiechnęła się dziewczyna
-Nicki można prosić do tańca?- Dustin
-z przyjemnością-Nicki
I udali się na środek zatańczyć
Tak jak wuja mówił tak też się zjawił a imprezka wciąż trwała a gdy zjawił się wuja było wesoło bo zaczął opowiadać kawały i śmieszne historie a Nicki popłakała się ze śmiechu później wuja wziął Nicol w tany i trochę porozmawiali ze sobą. Coś o północy chłopacy się rozeszli do domu a dziewczyny dalej rozmawiały z wujem a nawet oglądały z nim TV coś o 4 nad ranem wszyscy usnęli  a Max spał wraz z Nicol.  

1 komentarz:

  1. Dopiero dziś przeczytałam twojego bloga i muszę l
    powiedzieć że jest świetny! ! Masz niezłe tempo pisania ;) Czekamm nn

    Ps zapraszam do mnie:
    nina-rusherka-btr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń