niedziela, 14 października 2012

rozdział 58


Rozdział 58 nowa znajomość Nadii
Gdy Nicki tak spacerowała z Maxem  wpadła na pewną osobę
-przepraszam nie zauważyłam cie-Nicki
-nic się nie stało w sumie to też moja wina –powiedział chłopak
Nicki znała ten głos i to aż za dobrze „że to musi być akurat on a może się mylę” zastanawiała sie Nicki gdy podniosła głowę by sprawdzić na kogo wpadła jej przypuszczenia okazały się słuszne tym chłopakiem okazał się Logan.
-aaa to ty-rzekł Logan
-a co zdziwiony jesteś? -spytała Nicki
-to nie twój interes-Logan
-Boże chłopie ja spytałam normalnie a ty nie musisz się na mnie wyżywać -Nicki
-ja się na tobie wyżywam oj chyba ślepa jesteś musisz iść do okulisty!- Henderson
-weź ty się zamknij co! Mam dość tego że się czepiasz co ci takiego zrobiłam że ty taki jesteś co????-panna Wesley
-a to już moja tajemnica –Logan
-dobra daruj sobie a teraz wybacz ale musze iść-panna Wesley
-ta pewnie uciekaj widocznie boisz się porozmawiać a uciekają to tylko tchórze-Logan
-tej Henderson jak chcesz porozmawiać to wystarczy się umówić albo przyjdź do Dee i poproś mnie a wtedy możemy porozmawiać ale widocznie to ty się boisz a nie ja wole już iść niż znów się kłócić –Panna Wesley
Logan nic nie powiedział tylko patrzył jak dziewczyna wraz z psem odchodzi a on poszedł  w swoją stronę za to Nicki była wciekła jak osa „że też akurat musiałam wpaść na niego i zepsuł mi cały dzień palant jeden” gdy dziewczyna dotarła do domu przyjaciółki zobaczyły jej minę to już wiedziały że coś się stało
-Nicki coś się stało?- Nadia
- a żebyś wiedziała że tak –odparła dziewczyna
-to może nam powiesz?- Dee
-no dobrze-odparła Nicki po czym zaczęła opowiadać co się stało
-ale mu powiedziałaś- Dee
- no co mi nie będzie zarzucał że boje się porozmawiać skoro on się boi-Nicki
-racja no to mu dałaś do myślenia-Nadia
- Nadii a twoja mama już doleciała do domu?- Nicki
-  nie bo jeszcze nie dzwoniła-odparła panna Kędziora
Po tej wymianie zdań Nicki udała się do swojego pokoju a za to panna Kędziora udała się na uczelnie po plan na następny rok nauki.
Panna Lovato udała się z kolei na plan X factora gdy Nadia wracała z uczelni o mało co nie przejechała chłopaka który nie patrząc czy coś jedzie wszedł na pasy Nadia zatrzymała się po czym zaczęła krzyczeć na chłopaka
-Patrz może jak chodzisz o mało co cie nie przejechałam!- Nadia
-przepraszam nie zauważyłem nadjeżdżającego samochodu-tłumaczył  się chłopak
-takie tłumaczenie to sobie możesz darować masz szczęście że się zatrzymałam –Nadia
-i zarówno mam szczęście że krzyczysz na mnie raz jeszcze przepraszam jestem Shane Harper a ty? -rzekł  chłopak
-yyyy ja jestem Nadia Kędziora-odparła dziewczyna
-oo a co się stało że już nie krzyczysz tylko się jąkasz?- spytał Shane
-yyy no bo ja yyy no ten…- jąkała się panna Kędziora
-no wyduś to z siebie-śmiał się chłopak
-no bo ja no ten znam cie fakt że tylko z TV no ale znam cie i słyszałam o tobie- Nadia
-oo to fajnie a co takiego słyszałaś? I skąd mnie znasz?- spytał Harper
- znam cie z serialu z Disney Chanel pt” Powodzenia Charlie”  a słyszałam że też śpiewasz i to całkiem fajne piosenki masz-uśmiechnęła się Nadia
-no to może w ramach rekompensaty dasz się zaprosić na kawę?- Shane
- to ja powinnam to zaproponować bo nawrzeszczałam na ciebie –Nadia
-ale to ja zepsułem ci dzień i cie zdenerwowałem więc jak dasz się zaprosić na kawę?- Shane
- no dobrze a kiedy i gdzie?- chciała wiedzieć panna Kędziora
-no to się jeszcze zgadamy gdzie ale na pewno dziś tu masz mój nr ale nikomu go nie dawaj- śmiał się chłopak
-dzięki możesz być spokojny nie podam nikomu a tu masz mój nr –Nadia
-no to do zobaczenia-rzekł chłopak
-do zobaczenia-odparła dziewczyna po czym weszła do samochodu i ruszyła do domu.
Gdy dziewczyna znalazła się w domu powiedziała Nicki że za miesiąc wracają na uczelnie i podała jej plan zajęć natomiast Dee powiedziała że na dwa tygodnie wyjadą na wakacje bez chłopaków  tylko trzeba jeszcze wybrać miejsce.
Coś koło godziny 18 do Nadii zadzwonił Shane i powiedział że o 21 podjedzie po nią i zabierze ją na kawę i na krótki spacer. Dziewczyna się zgodziła podała chłopakowi adres i po skończonej rozmowie poszła się szykować na spotkanie.   
 

1 komentarz:

  1. Uuu.. Kendall będzie zazdrosny!! ^.^ Już się nie mogę doczekać nn!!

    OdpowiedzUsuń