sobota, 6 października 2012

rozdział 39


Rozdział 39 powrót dziewczyn i nowa znajomość Nicki
Po obejrzeniu wszystkich filmów jakie laski sobie wybrały dziewczyny wypytywały Nicki o chłopaków z BTR i 1D dziewczyna cierpliwie odpowiadała na pytania później sprawdziła TT i zdziwiła się widząc wiadomość od Logana odczytała ją i postanowiła odpisać chłopakowi :”Hej u mnie w porządku chodź rodzeństwo taty ma do mnie żal ale mam po swojej stronie wujka  który jako jedyny z rodzeństwa taty jest po mojej stronie ale jestem trochę zła na Jamesa możesz mu to powiedzieć jak chcesz a co u was? Aha macie pozdrowienia od moich kuzynek J pozdrów wszystkich papa” no i wiadomość wysłana. Później Nicki napisała do dziewczyn i chłopaków z 1D.
-no co teraz robimy?- spytała Sonia
-nie wiem jak wy ale ja biorę Maxa i idę na spacer-odparła Nicki
-a możemy iść z tobą? -Ada
-no pewnie tylko trzeba wujowi powiedzieć że wychodzimy-Nicki
-Soniu możesz mi podać smycz Maxa? -spytała panna Wesley
-ależ oczywiście-odparła dziewczyna po czym podała jej daną rzecz
Dziewczyny się wyszykowały i ruszyły na spacer dużo się śmiały i opowiadały sobie co robiły gdy się nie widziały sielankę przerwał telefon Nicki to pan Maslow się do niej dobijał dziewczyna dała psa laską i powiedziała że musi odebrać one pokiwały głowami na znak że rozumieją i zajęły się psem panna Wesley odebrała telefon
N:cześć
J:cześć Logan mi powiedział że się na mnie gniewasz można wiedzieć czemu?
N: no tak gniewam się na ciebie ponieważ mnie okłamałeś
J: okłamałem?
N: tak a raczej zataiłeś coś przede mną i Nadią
J: niby co takiego?
N: chociażby to że jesteś gwiazdą i masz własny serial wraz z chłopakami
J: a ty nie wiedziałaś?
N: yyy nie ale skądś  cie kojarzyłam teraz już wiem ale powiem ci że piosenki macie fajne
J :Nicki ty na serio nie wiedziałaś że ja gram w zespole i w serialu?
N: no tak za bardzo nie przepadałam za waszym zespołem i nie zwracałam na was uwagi
J : a chyba że tak to co mam zrobić żebyś przestała się gniewać?
N: Niewinem nie myślałam o tym
J: no niech ci będzie
N: a powiedz mi laski już wróciły z Londynu?
J: dziś wieczorem mają wrócić a ty jak tam?
N: jakoś się trzymam ale smutno mi z powodu rodzeństwa taty ale już nic na to nie poradzę
J: wiem Logi wspominał że mają żal do ciebie
N: no to trochę głupie ale niech im będzie nie będę się przecież kłócić  z nimi wybacz ale muszę kończyć pa
J: ok. ale odezwij się czasem pozdrów kuzynki pa
Dziewczyna się rozłączyła i dołączyła do kuzynek
-dziewczyny a co powiecie na lody? ja stawiam-Nicki
-super-Sonia
-Ok. to chodźmy-Nicki i laski udały się do sklepu prócz lodów to kupiły też jakieś gazety i planowały co by tu wieczorem robić.
  Tym czasem w LA:
Chłopaki bardzo się cieszyli że dziewczyny już wracają z Londynu najbardziej się z tego powrotu cieszył się James no wiadomo wraca Demi i jego kuzynka Jessie natomiast pan Henderson był myślami gdzie indziej zastanawiał się co u Nicki i chciał się dowiedzieć co u niej  tylko James wiedział bo z Nią rozmawiał 
-James ….-zaczął Logan
-tak -odparł James
-wiesz może co u Nicki?- Henderson
-no nie a ten znów zaczyna-Carlos
-oj przestańcie po prostu się martwię  no co już nie można martwić się o koleżankę-odparł Logan
-ty stary lepiej się przyznaj że coś do Niej czujesz-Kendall
-yyy no ja ten no  ja…. Zaczął się jąkać Logan
-ha a jednak coś do Niej czujesz-Kendall
-oj dajcie już spokój chłopaki a u Nicki jest dobrze chodź smutno jej z powodu tego że rodzeństwo jej taty obwinia ją ale tylko jeden wuja jest po jej stronie-James
-tylko mi nie mów że obwiniają ją za to że ona żyje a tamci niestety nie-rzekł Dustin
-masz rację stary-James
-przecież to jest chore jak oni tak mogą -Carlos
-my tu gadu gadu a laski już powinny lądować-rzekł Belt
-no to na co czekamy ruszajmy na lotnisko-Carlos
No i ruszyli na lotnisko po swoje przyjaciółki
Dwa tygodnie później w Polsce:
Dziewczyny postanowiły że wybiorą się na basen ciocia je zawiozła na miejsce i życzyła im dobrej zabawy. Sonia wraz z Adą poszły od razu na zjeżdżalnię  a Nicki udała się do baru żeby kupić coś do picia gdy dokonała zakupu postanowiła sprawdzić czy znajomi napisali do niej na TT tak była zajęta odpisywaniem że nie zauważyła że idzie wprost na pewnego chłopaka
-oj przepraszam nie widziałam Cię-rzekła Nicki
-taa faktycznie jestem aż tak mały że mnie nie widać proszę twój telefon- odparł chłopak
-yyy tego że jesteś mały to bym nie powiedziała dzięki a tak przy okazji jestem Nicki Wesley
-miło  mi jestem Fabian Rutter- odparł chłopak
-przepraszam raz jeszcze ale byłam wpatrzona w telefon i odpisywałam znajomym na twitterze- Nicki
-to masz twittera? A można cie zaprosić do znajomych?- Fabian
- no tak wybacz Fabian ale muszę wracać do moich kuzynek-panna Wesley
-yyy no dobrze było mi miło Cię poznać-Fabian
-mi też jeszcze raz przepraszam-panna Wesley
Dziewczyna już kierowała się w stronę kuzynek gdy nagle usłyszała jak Fabian krzyczy za Nią
-Nicki zaczekaj!!!-Fabian
Nicki się odwróciła i uśmiechnęła się do chłopaka
-o co chodzi?- spytała dziewczyna
-yyy no ja ten chciałem Ci dać swój nr żebyśmy mogli utrzymać ze sobą  kontakt jeśli będziesz chciała rzecz jasna-powiedział chłopak
- dziękuje a tak przy okazji to mój nr odezwę się jakby co a teraz muszę już iść-Nicki
-ja również dziękuję za nr i miłej zabawy życzę -Fabian
Nicki wraz z Fabianem po raz kolejny się pożegnali i każdy udał się w swoim kierunku
Dziewczyny chciały wiedzieć co to za chłopak z którym Nicki rozmawiała więc dziewczyna im opowiedziała o całym zdarzeniu po trzech godzinach zadzwoniły po ciocie i wróciły do domu tam opowiedziały o tym co działo się  na basenie a później Nicki tak jak obiecała odezwała się do Fabiana i umówiła się z nim na następny dzień wyszła jeszcze z Maxem a później wraz z wujem i resztą oglądali TV.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz