środa, 17 października 2012

rozdział 65


Rozdział 65 wizyta kuzynek Nicki i tajemnica Fabiana
Kilka tygodni później wydało się że Logan ma coś do Nicki ale uparcie twierdził że nic do niej nie ma ale gdy dziewczyna pojawiała się w studiu chłopak nie odrywał wzroku od niej .to bardzo wkurzało pannę Mirandę, z kolei panna Wesley zastanawiała się jak długo to jeszcze potrwa bo już się pogubiła w tym czy udaje czy naprawdę  kocha Fabiana.
Nadia z kolei świetnie się bawiła udając dziewczynę Horana tylko że reszta boyów z 1D nie dawali jej spokoju zadawali różne pytania najlepsze pytanie zadał Hazza spytał pannę Kędziorę jak całuje Horan. Dziewczyna z kolei odpisała Hazzie że jak chce wiedzieć to niech sam sprawdzi. natomiast Kendall był sam. Coś koło godziny 14 do Nicki zadzwonił wuja i powiedział jej że przylatują do niej dziewczyny Nicki bardzo się ucieszyła i powiedział tez że wiadomo kto był sprawcą wypadku jej rodziców i że Ada da jej kopertę z dokumentami. gdy tylko dziewczyna skończyła rozmawiać spytała się Fabiana czy pojedzie z nią na lotnisko ale chłopak powiedział że jest zajęty to Nicki spytała Dustina ten się zgodził i uzgodnili godzinę  o której ma po nią przyjechać.
O godzinie 20 po Nicki przyjechał Dustin tak jak się umawiali panna Wesley wzięła Maxa ze sobą i ruszyli na lotnisko a 20 minut później do domu Dee weszli chłopacy z BTR.
Na lotnisku do Nicki pierwsza podeszła Sonia która od razu przywitała się z kuzynką i zabrała się za psa później dołączyła do nich Ada Nicki przedstawiła kuzynkom Dustina i ruszyli w stronę domu.
W domu Dee:
Chłopacy w najlepsze siedzieli w salonie i oglądali TV oraz zaczepiali się w dziewczyny gdy tu nagle otworzyły się drzwi i do środka wparował Max a później weszły dziewczyny i Dustin  Nicki i Dustin przywitali się z wszystkimi gdy dziewczyny weszły do salonu to dopiero się zaczęło
-OMG! To Big Time Rush!- krzyczała Sonia 
-o matko mam de ja vu –James
-nie!!! –krzyknęli chłopacy
-ja jestem….
-Logan
-Kendall
-James
- Carlos
-no czyli Big Time Rush oglądam wasz serial I słucham waszych piosenek-Sonia
Reszta ekipy śmiała się z min chłopaków a Nicki przedstawiła reszcie kuzynki Sonia kłóciła się z Hendersonem u kogo ma być Max a reszta chłopaków oglądała TV  panna Wesley udała się do kuchni po coś do picia a zaraz za nią poszła Ada i powiedziała że ma coś dla niej a ta powiedziała że może to zanieść do jej pokoju gdyż jak to przeczyta chce być sama. Ada zrobiła tak jak prosiła ją Nicki i wróciła do salonu gdzie w dała się w rozmowę z Dustinem a Nicki udała się poczytać to co przesyła jej wuja. Ale najpierw wróciła do salonu i zabrała bagaże Sonii a Logan powiedział że nie musi się przemęczać i on może je zanieść i trochę się posprzeczali. Nicki udała się do pokoju i zaczęła czytać. A to co przeczytała to ją z szokowało. Okazało się że sprawcą  wypadku w którym zginęli rodzice panny Wesley jest Fabian.
Oczami Nicki:
Weszłam do swojego pokoju gdyż chciałam przeczytać to co przesyła mi wuja mówił ze pisze tam kto jest sprawcą wypadku moich rodziców. To co przeczytałam aż mnie zdziwiło Otusz sprawcą okazał się Fabian. Od razu postanowiłam zejść na dół i spytać obojętnie którego z chłopaków o to czy Fabian będzie jutro w studiu . zamierzam z  nim o ty pogadać . jak on mógł mnie okłamać no jak mógł??
Nicki zeszła na dół i tak jak postanowiła tak też zrobiła
-Los powiedz mi czy jutro w studiu będzie Fabian?
-yyy tak ale z tego co mi wiadomo będzie zajęty-odpowiedział Carlos
-tak jak zawsze ostatnimi czasy-rzekła Nicki
-co czyżby kryzys w związku?- Kendall
-nie twój interes Schmidt-odpowiedziała dziewczyna
Następnego dnia:
Nadia wraz z Sonią i Maxem wyszli na spacer Demi była w swoim pokoju i rozmawiała przez telefon pewnie z Jamesem. Natomiast Ada spytała Nicki o to czy czytała to co dostała od jej taty a Nicki bez słowa wtuliła się w kuzynkę i powtarzała tylko jak on tak mógł? Później koło godziny 11 Nicki udał się do studia
-dzień dobry jest może Fabian Rutter?- spytała dziewczyna
-dzień dobry tak jest poprosić go?- rzekła Camila
- nie trzeba sama pójdę do niego-Nicki
Nicki weszła dalej do studia gdzie spotkała chłopaków przywitała się z nimi i udała się do Fabiana
-możemy porozmawiać?- Nicki
- nie widzisz że jestem zajęty-Fabian
-jak zawsze ostatnimi czasy-Nicki
-no takie życie-Fabian
-ale mnie to nie interesuje i musisz ze mną porozmawiać-panna Wesley
-może później –Fabian
-o nie mój drogi musisz mnie wysłuchać czy tego chcesz czy nie-panna Wesley
-popołudniu porozmawiamy-rzekł Rutter
- nie!! porozmawiamy teraz masz czytaj i powiedz mi co to ma znaczyć?- panna Wesley
Poczym podała Fabianowi kopertę  chłopak chcąc nie chcąc musiał przeczytać a gdy skączył czytać chłopak zrobił się blady jak ściana.
-możesz mi powiedzieć co to ma znaczyć?!-Nicki
-słuchaj kochanie nie wiem co powiedzieć –powiedział Fabian
-jak to nie wiesz co powiedzieć!? Spowodowałeś wypadek moich rodziców! Jak mogłeś?!-Nicki
Całej rozmowie przysłuchiwali się chłopacy z BTR nikt nie mógł uwierzyć w to co słyszy
Fabian próbował przytulić się do Nicki ale dziewczyna odsunęła się od chłopaka i powiedziała że nie chce z nim rozmawiać i z płaczem wybiegła ze studia chłopacy byli zdziwieni całą sytuacją i tym że Fabian nie poszedł za Nicki mimo że to jego dziewczyna. Tylko Logan poszedł za dziewczyną znalazł dziewczynę siedzącą na ławce i płaczącą.
-w końcu cie znalazłem-rzekł Logan
- i co zadowolony że udało ci się mnie znaleźć?- Nicki
- powiedz co się stało? Proszę-chłopak podał dziewczynie chusteczki i przysiadł się koło niej na ławce
-dziękuję powiedz umiesz dochować sekretu?- spytała dziewczyna
Tak umiem a czemu pytasz?- Logan
- chce ci powiedzieć co się stało ale proszę nikomu nie mów-powiedziała panna Wesley
-możesz być spokojna-rzekł Logan
Dziewczyna zaczęła opowiadać co się stało a chłopak był wzburzony całe szczęście że akurat nie mieli dużo do roboty w studio i Logan postanowił zabrać Nicki do siebie a później porozmawiać z Fabianem. Z kolei Fabian pisał i dzwonił do Nicki ale dziewczyna nieodbierana połączeń ani nie odpisywała chłopakowi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz