środa, 17 października 2012

rozdział 63


Rozdział 63 „stara” miłość Logana
Gdy Fabian wrócił do LA od razu chrzestny wezwał go do siebie i wypytał jak było na wakacjach chłopak opowiadał wujowi o swoich wakacjach i zaczął temat dziewczyn a konkretnie opowiadał o Nicki. Gustavo poprosił Fabiana aby opowiedział mu coś o tej tajemniczej dziewczynie a Fabian zaczął śpiewać: „ta Dziewczyna jest inna ma niebieskie oczy….”
-widzę że ta dziewczyna zrobiła na tobie dobre wrażenie- Gustavo
-jakbyś wiedział wujku-odpowiedział Rutter
-no to dobrze bardzo się cieszę że jakaś dziewczyna ci się spodobała- Gustavo
-taa ja też się cieszę- Fabian
Całej rozmowie przysłuchiwał się Kendall i postanowił o tym powiedzieć chłopakom ale zarazem zastanawiał się o kim Fabian mówił .Coś pod wieczór Logan wrócił od rodziców udał się do swojego pokoju i postanowił sprawdzić TT i pocztę na twitterze  odpisał fanom a gdy sprawdził pocztę to aż jęknął „a ta znów zaczyna” dostał wiadomość od swojej „starej” miłości Mirandy ledwo co może znieść że pracują w tej samej stacji a ta mu wiadomość wysyła. ”czy do niej nie dotarło że nie chce z nią być” pomyślał Henderson ale przeczytał wiadomość od dziewczyny lecz  jej nie odpisał .
W Hiszpanii:
Dziewczyny bardzo się cieszyły z wakacji i uważały że to był dobry pomysł aby wyjechać często wieczorami rozmawiały z Madison na skype panna Dela Garza opowiadała co u nich słychać i co porabiał Max. Nicki tęskniła za swoim pupilem nawet mu prezent kupiła. Dziewczyny ostatni raz przeszły się na miasto i plaże bo wcześnie rano wracają do LA. Jednej rzeczy żałowały że te dwa tygodnie tak szybko zleciały.
W stacji Nickelodeon:
Chłopacy udali się do stacji aby nakręcić nowe sceny do serialu gdy tu nagle do Hendersona podchodzi Miranda chłopak zauważając ją chciał odejść ale ona go zatrzymała więc chłopak się poddał i postanowił jej wysłuchać.
-Loguś możemy porozmawiać?- Miranda
-Mirando ile razy mam ci powtarzać że nie jesteśmy razem i nie masz się tak zwracać do mnie-Logan
-to możemy porozmawiać? -spytała po raz kolejny dziewczyna
-skoro musisz-odparł chłopak
-no to może cie spytam czemu nie odpisałeś na moją wiadomość?- panna Crosgrove
-hmm ponieważ nie mam sił ci po raz  setny mówić że nie jesteśmy parą i nic do ciebie nie czuje ale ty jesteś uparta jak osioł daj ty mi wreszcie spokój wystarczy mi że musimy się widywać w stacji-Logan
-ale ja cie nadal kocham i chce naprawić to co zepsułam-Miranda
-ale ja nie chce co ty chcesz naprawiać? To że zdradziłaś mnie z Drake’em to chcesz naprawić? Wybacz Mirando ale nie dam ci drugiej szansy i po raz kolejny mówię ci że Nie kocham Cie-Logan
- no ale Logan-Miranda
-a powiedz mi dlaczego chcesz tak nagle wrócić do mnie co? Czyżby Drake cie zostawił  dla innej? Wybacz ale nie jestem zainteresowany poszukaj sobie kogoś innego nie chce być kimś w rodzaju chłopca na pocieszenie-Logan
Dziewczyna już nic nie powiedziała tylko spojrzała na Logana ze łzami w oczach chłopak powiedział że to i tak na niego nie działa przynajmniej w jej wykonaniu. A Miranda urażona odwróciła się na pięcie po czym udała się z płaczem do swojej garderoby. Chłopak  dołączył do swoich  kolegów i opowiedział im o spotkaniu z Mirandą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz