niedziela, 14 października 2012

rozdział 57


Rozdział 57 zwierzenia Carlosa i wyjazd pani Anne
Po meczu Fabian wybrał się z Carlosem i James na piwko a dziewczyny wypytywały Jessie jak było z Carlosem ale dziewczyna nic im nie mówiła nie puściła pary z ust a dziewczyny zżerała ciekawość
Chłopacy świetnie się bawili w swoim towarzystwie a James pytał Fabiana o to co jest między nim a Nicki chłopak powiedział że on i Nicki są tylko przyjaciółmi ale było po nim widać że on coś ukrywa  ale nie chcieli nic mówić natomiast Carlos opowiedział jak było na randce z Jessie a James stwierdził że on podoba się jego kuzynce ona jak ktoś jej się podoba o tym nie mówi ale to po niej widać.
Oczami Demi
Gdy oglądaliśmy mecz siatkówki ukradkiem obserwowałam Nicki i Fabiana  choć dziewczyna uparcie twierdzi że to tylko przyjaciel ja wiem coś innego a Fabian otwarcie i śmiało chwyta ją za rękę a gdy ona spojrzy na niego to w oczach ma tak jakby zwane iskierki wydaje mi się że Nicki jest kimś więcej dla Fabiana ale on nie chce się do tego przyznać a zresztą on podoba się Nicki. Nagle Nicki została oblana pepsi co mi przypomniało sytuacje z Logusiem a Nadia obsypała popcornem Fabiana. Podczas oglądania meczu było bardzo wesoło a byłoby jeszcze weselej jakby był Kendall i Logan. A tak swoją drogą ciekawi mnie z kim będzie Nicki z Fabianem czy z Loganem. A z kim będzie Nadia? Gdy mecz się skończył chłopacy wybrali się na piwko jak to oni powiedzieli żeby się lepiej poznać a my znów zostałyśmy w domu.
Oczami Fabiana
Po meczu chłopacy zabrali mnie na piwo żebyśmy się lepiej poznali i przy okazji wypytali mnie o moje relacje z Nicki. Powiedziałem im że jesteśmy przyjaciółmi i nic więcej chodź z mojej strony to chyba jest coś więcej i być może James to zauważył ale nie dał tego po sobie poznać. I co ja mam zrobić?.Z zamyśleń wyrwał mnie głos Carlosa który opowiadał jak było na spotkaniu z Jessie.
Gdy chłopacy wyszli do salonu weszła pani Kędziora i powiedziała że dziś wieczorem wyjeżdża Nadii zrobiło się przykro lecz nie tylko jej dziewczynom również mama Nadii żałowała że tak krótko musiała być ale cóż obowiązki i praca wzywają podziękowała za gościnę i mile spędzony czas. Natomiast dziewczyny zobowiązały się że odwiozą panią na lotnisko. Kobieta powiedziała o której ma samolot i poszła się pakować . chłopacy po udanym spotkaniu udali się do domów każdy do swojego rzecz jasna James i Carlos zgodnie stwierdzili że Fabian to równy gość.  
 Nadszedł czas wyjazdu pani Kędziory Nadia i reszta dziewczyn była smutna  i tak jak mówiły zawiozły ją na lotnisko na miejscu pożegnały się z panią Anne a Nadia jeszcze trochę  porozmawiała  z mamą i po raz kolejny się pożegnała na lotnisku zostały tak długo dopóki samolot nie zniknął im z oczu. Nadia przez całą drogę do domu milczała chciało jej się płakać ale powiedziała sobie że rozpłacze się dopiero w swoim pokoju tak żeby nikt jej nie widział. Do Jessie dobijał się James więc dziewczyna poprosiła Demi żeby ją wysadziła pod domem chłopaków a tak też zrobiła pech chciał że jak podjeżdżały przed domem był Logan i Kendall ten drugi akurat kosił trawę a Henderson musiał spojrzeć w stronę samochodu i napotkał  wzrok Nicki i Nadii i szybko odwrócił głowę przywitał się z Demi i Jessie po czym wszedł do domu. A panna Maslow chwile po Loganie weszła do domu i już tam została a reszta udała się do swojego domu. Gdy tam dotarły panna Wesley wzięła psa i poszła się przejść przy okazji rozmyślała o tym co wcześniej mówiły jej dziewczyny. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz