poniedziałek, 8 października 2012

rozdział 50


Rozdział 50  Zabawy nad basenem i wyjście Demi i Jamesa
Oczami Jessie
James wyszedł z pokoju Demi z mega uśmiechem na twarzy i już wiedziałam że udało mu się ją zaprosić na randkę skąd wiem że ją zaprosił? To proste dziewczyny mi powiedziały tak szczerze to się cieszę że zaprosił Dee ona pasuje do niego a jeszcze bardziej bym się ucieszyła gdyby ta dwójka była razem ale zobaczymy co czas pokaże ja bynajmniej będę trzymać za nich kciuki gdyż oni pasują do siebie.
James z radości latał po całym domu a gdy zobaczył miny dziewczyn od razu przestał tylko dał im znać że się udało a one mu pokazały że się cieszą ten w odpowiedzi tylko się uśmiechnął  po czym udał się do pokoju który zajmował będąc u dziewczyn
-ej laski co będziemy robić jak oni wybędą?- Jessie
- hmm ja zbytnio nie mam pomysłu-Nadia
-hmm Jess masz może te składankę co nagrywałaś jak byłyśmy w Londynie? –Nicki
-chodzi ci o te składankę z piosenkami 1D?- spytała panna Maslow
-tak dokładnie o te mi chodzi-rzekła panna Wesley
-a po co ci ona?- Jessie
-oj nie zadawaj pytań, dowiesz się później ale jakbyś mogła to przynieś ją na dół-Nicki
-co ty znów wymyśliłaś?- Nadia
-oj nic strasznego skoro „nasza” para może zaszaleć to my też , a jeśli mogę prosić to przygotuj Nadii leżaki- Nicki
-ok. już się robi-śmiała się Nadia
Panna Wesley udała się z Maxem na spacer i kupiła parę rzeczy a przyjaciółki stwierdziły że to będzie miły wieczór.
Nadszedł czas wyjścia panny Lovato i panna Maslowa dziewczyny powiedziały im że mają się grzecznie zachowywać po czym życzyły im miłego wieczoru po 10 minutach od wyjścia przyjaciół każda z dziewczyn udała się do swojego pokoju i przebrała się w strój kąpielowy wzięła ręcznik i udała się w stronę ogrodu
Jessie włączyła składankę na początku leciało kilka  wolnych piosenek a gdy zaczęła lecieć piosenka zespołu One Direction pt” What makes you beautiful dziewczyny trochę ponosiło każda wcielała się w danego chłopaka i śmiały się przy tym jak nigdy najbardziej dziewczyny śmiały się z Jessie gdy udawała Zayna  nagle Nadia poleciała do pokoju po aparat  i porobiła parę śmiesznych zdjęć. Trochę  dziewczyny  poleżały na leżakach  niekiedy zabawiały się z Maxem który im towarzyszył później zajadały się lodami i piły zimne picie a gdy poraz kolejny leciała piosenka One Direction pt „Up all night” Nicki i Nadia zaczęły tańczyć a Jessie kręciła filmik za pomocą aparatu dziewczyny tak się wczuły że  wylądowały w basenie a Jessie miała z nich niezły ubaw ale szybko przestała gdy zobaczyła że dziewczyny idą w jej stronę i tajemniczo się uśmiechają a Max widząc to radośnie szczekał tak więc trzy dziewczyny wylądowały w basenie i śmiały się aż je rozbolały brzuchy.
Gdy dziewczyny leżąc na leżakach i susząc się rozmawiały o chłopakach z 1D nawet nie zauważyły jak Fabian przyszedł przywitał się z dziewczynami po czym przyłączył się do nich leżąc tak na leżakach Fabian zaproponował grę w siatkówkę Nadia powiedziała że chce grać z Jessie tak więc Fabian grał z Nicki ale później nastąpi zmiana. Tak więc przyjaciele grali pierwszy mecz wygrały Nadia i Jess a kolejny Nicki i Jess a gdy leciała piosenka pt ”Alone Again” Fabian śpiewał wraz z Jessie. Wszyscy świetnie się bawili i dobrze się czuli w swoim towarzystwie.
Tym czasem u Demi i Jamesa:
Pan Maslow zabrał pannę Lovato na pyszną kolacje do restauracji „Cry”  zamówili lampkę czerwonego wina  i coś dobrego do zjedzenia po kolacji udali się na spacer po plaży ale to nie był koniec niespodzianek dla Demi natomiast po spacerze James zabrał swoją towarzyszkę na tańce do klubu „Honey”  było widać że dziewczynie się to podoba i że cieszy się z  tego że James ją zaprosił.
Oczami Carlosa
Siedziałem z chłopakami w domu i strasznie się nudziłem gdy ktoś coś zaproponował  im wiecznie się nic nie podobało James miał dobrze że był u dziewczyn przynamniej się nie nudził a z tego co wiem to pogodził się z dziewczynami i cie cieszę z tego powodu siedząc tak w salonie na kanapie wpadłem na pomysł aby odwiedzić dziewczyny i Jamesa powiedziałem o tym reszcie ale to ich nie ruszyło co mnie zdziwiło bo gdy mówiono o dziewczynach i Jamesie było wielkie poruszenie i każdy się szykował do wyjścia a tu nic. W takim razie wybiorę się sam a co mi szkodzi  przynamniej nie będę się nudził.
Gdy dotarłem pod dom dziewczyn usłyszałem jakiś hałas postanowiłem pójść za odgłosami i ujrzałem dziewczyny w towarzystwie jakiegoś chłopaka a ten chłopak obmacywał „moją” Jessie postanowiłem wybadać sprawę weszłem na ogródek i zaraz podleciał do mnie Max przywitałem się z psiakiem i ruszyłem do dziewczyn Jessie odsunęła się  od tego chłopaka i prawie się przewróciła ale w ostatniej chwili ją złapałem.
- dziękuję a tak a pro po skąd się tu wziąłeś?- Jessie
-   przechodziłem akurat tędy i postanowiłem że wpadnę ale widzę że macie towarzystwo więc już sobie pójdę –Carlos
-oj daj spokój zostań-Nadia
Carlos zaczął się rozglądać za Jamesem i Demi ale nigdzie ich nie widział
-za kim się tak rozglądasz?- Fabian
-yyy za pozostałymi przyjaciółmi a zresztą co cie to interesuje-Carlos
-chciałem być miły a jak nie chciałeś to nie musiałeś odpowiadać-Fabian
-a zresztą widać że jesteś na mnie zły-Fabian
- no fakt jestem zły ponieważ dostawiałeś się do Jessie!- Carlos
- że co? A o to ci chodziło my akurat tańczyliśmy-odparł Rutter
-widziałem co innego-Pena
-widziałeś tylko końcówkę a co sobie pomyślałeś?- Fabian
-już ci mówiłem głuchy jesteś czy co-Carlos
-ej chłopaki dajcie spokój -Nadia
-właśnie nie musicie się o mnie kłócić a zresztą Fabian ma racje my tylko tańczyliśmy a ty niepotrzebnie się unosisz- Jessie
-a może ktoś mi powie gdzie jest James i Demi?- Carlos
-James i Demi wyszli na randkę-Nicki
-a tak przy okazji Carlos poznaj naszego przyjaciela Fabiana-Nadia
Chłopaki wyjaśnili sobie wszystko i wszyscy zaczęli grać w twista później oglądali razem filmy i śpiewali piosenki. A Carlos miał rację mówiąc że nie będzie się nudził wybierając się do dziewczyn.  

2 komentarze:

  1. Wow!świetny rozdział . Zapraszam do mnie na fanka-love-btr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio!!! Nadia 2:2 ! (z dwoma się pogodziła, dwóch jej zostało) Coś czuje że z Francisem pójdzie jej najtrudniej ;P Czekam nn

    OdpowiedzUsuń