czwartek, 13 września 2012

rozdział 22


Rozdział 22 Bieg  z Jonasem i akcja Twitter
Po powrocie do akademika Nadia nadal przeżywała fakt że Nicki ma talent wokalny zresztą nie tylko Nadia James też przeżywał
-chłopie weź już się uspokój to trochę denerwujące-Kendall
-ty bardziej się  tym przejmujesz niż dziewczyny-Dustin
-oj no co cieszę się że mam utalentowane koleżanki-James
-no ok. ale już możesz skończyć- Carlos
-no dobrze-Maslow
O 19-stej dziewczyny umówiły się z Joe i Demi na bieganie mieli spotkać się przed akademikiem
Pierwszy zjawił się Jonas
-hej dziewczyny-Joe
-hej-dziewczyny
-a Dee gdzie jest?- Nadia
-zaraz będzie-Joe
Gdy Joe skończył zdanie pojawiła się panna Lovato przywitała się z przyjaciółmi i mogli ruszyć biegać. W sumie przyjaciele przebiegli 7 Km
-Jezu ale mnie nogi bolą-narzekała Nadia
-no mnie również-skarżyły się dziewczyny
-no co jest dziewczyny? Czyżby coś was bolało?- Jonas
-  i ty się jeszcze pytasz skąd ci przyszła do głowy taka trasa co?- Nicki
- a co źle było?- Joe
-no trasa trochę męcząca zwłaszcza ten odcinek z przeszkodami- Demi
-oj dajcie spokój trasa była w porządku-upierał się Jonas
-chodźcie napijemy się czegoś i odpoczniemy-Nadia
-dobry pomysł- Dee
Po czym udali się na górę dziewczyny przyniosły picie a przyjaciele rozsiedli się w salonie i oglądali TV
-no dziewczyny to kiedy znów biegamy? –Joe
-oj Joe nie wiemy kiedy zresztą damy ci znać-Nadia
-no dokładnie na jakiś czas nam starczy- Nicol
-jak tam chcecie-odparł chłopak
Po dwóch godzinach przyjaciele opuścili dziewczyny a wtedy One mogły doprowadzić się do porządku.
Tym czasem u BTR:
-James a masz może zdjęcia dziewczyn?- Carlos
- a czemu pytasz?- James
-ponieważ chciałem Je zobaczyć-Pena
-nie mam zdjęć ale wiem że mają konto na TT i tam mają zdjęcia-Maslow
-to może nam pokażesz?- Logan
- a co ja jestem Matka Teresa z Kalkuty-James
-no wiesz ale z ciebie kolega-Pena
-chłopaki o co znów chodzi?- Dustin
- James nie chce nam pokazać zdjęć dziewczyn-Kendall
-no skoro on nie chce to ja wam pokaże-Belt
-serio?- spytali chłopacy
-no tak tylko musze się zalogować-śmiał się Belt
Gdy tylko chłopak się zalogował pokazał przyjaciołom zdjęcia dziewczyn
-ty masz je w znajomych?- Logan
-  no mam-odparł Dustin
-a One cie zaprosiły?- Carlos
- nie akurat ja je zaprosiłem-Belt
-ale szczęściarz z ciebie-Logan
-stary ty też możesz je zaprosić przecież je znasz-Dustin
-no ale nie wiem czy mnie przyjmą?- Henderson
- warto spróbować-James
-mówisz?- Logan
-no tak do odważnych świat należy-James
-ok. to zaproszę je-Henderson
- no i to się nam podoba-Kendall
Logan tak jak mówił tak też zrobił
U dziewczyn:
-Nicki jak myślisz Louis ma TT?- spytała Nadia
-pewnie ma a czemu pytasz?- Nicki
- a tak z ciekawości-Nadia
-zaloguj się i sprawdź- Nicol
Nadia posłuchała przyjaciółki i zalogowała się a tam czekało na Nią zaproszenie do grona znajomych od niejakiego Logana Hendersona
-tej Nicki nie uwierzysz kto mnie zaprosił do znajomych-Nadia
-no kto taki?- spytała panna Wesley
-kolega Jamesa Logan-odpowiedziała panna Kędziora
-no chyba?!-Nicki
-mówię serio ty pewnie też masz-Nadia
-no zobaczymy a sprawdzałaś czy Louis jest? -Nicki
-  no chwila zaraz sprawdzę-Nadia
-ok.-Nicki
-no i sprawdziłam pan Tomlinson posiada konto na TT-odpowiedziała panna Kędziora
-oo to fajnie wyślij mu zaproszenie ciekawe czy zaakceptuję-panna Wesley
-już się robi-Nadia
Później swoje konto na TT sprawdziła Nicol i również miała zaproszenie od Hendersona i tak samo jak Nadia zaprosiła do znajomych pana Tomlinsona. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz