sobota, 27 października 2012

rozdział 74


Rozdział 74 niespodziewana wizyta i rozmowa Logana i Dee
Następnego dnia gdy dziewczyny wstały postanowiły udać się na zakupy i wybrać się do rodziny Demi tak więc zjadły śniadanie przygotowały psy poszły się ogarnąć i ruszyły BMW na zakupy.
U rodziny Dee spędziły miłe popołudnie zjadły obiad po czym wróciły do domu Dee od razu napisała do Kendalla że znalazły się jego kluczyki.
Popołudniu Nadia i Jess oraz Kulka udały się na spacer Demi natomiast pojechała do chłopaków a Nicki została w domu gdyż źle się czuła postanowiła się położyć przyszykowała sobie miętowej herbaty udała się do swojego pokoju położyła się a Max od razu usadowił się koło niej a najlepsze ze nie chciał zejść z łóżka z dobrą godzinę dziewczyna leżała w łóżku gdy tu nagle zadzwonił dzwonek do drzwi i chcąc nie chcąc musiała iść otworzyć.
Oczami Nicki:
Leżałam w pokoju jakąś dobrą godzinę i bawiłam się z psem gdy naglę usłyszałam dzwonek do drzwi i chcąc nie chcąc musiałam iść otworzyć bo byłam sama w domu zeszłam z łóżka a mój genialny piesio od razu rozwalił się na całym łóżku tak jakby to było jego wciągłam na nogi paputki i zeszłam na dół otworzyć drzwi gdy je otworzyłam ujrzałam za nimi… Fabiana
A ten co tu pomyślałam wpuściłam chłopaka do środka bo chciałam się dowiedzieć czego chce. Zaprosiłam go do salonu i spytałam się czy chce czegoś do picia po czym poszłam zrobić sobie herbatę a jemu kawę.
Dziewczyna wróciła do salonu po czym od razu spytała po co przyszedł ten jej odrzekł że chce z nią porozmawiać dziewczyna się zgodziła i wysłuchała tego co ma jej chłopak do powiedzenia po czym ona powtórzyła mu to co powiedziała mu ostatnio. Chłopak trochę się zdenerwował ale panował nad sobą
U chłopaków:
Demi przyjechała do nich samochodem Kendzia weszła do środka i od razu oddała Schmidtowi kluczyki poszła do pokoju Jamesa potem udała się do pokoju Logana ale go tam nie zastała więc spytała chłopaków
-wiecie może gdzie jest Logan?- Dee
-pewnie w swoim pokoju-odpowiedział jej Carlos
-no byłam tam i go nie ma-powiedziała Dee
-a czemu o niego pytasz?- spytał Kendall
-ponieważ chciałam z nim porozmawiać- Dee
-pewnie gdzieś wyszedł i powinien niedługo wrócić-rzekł Dustin
-a przekazałbyś mu że chce z nim porozmawiać-rzekła do Dustina panna Lovato
-nie ma problemu-odpowiedział chłopak
Demi opowiedziała Jamesowi jak to było z tymi kluczami i poprosiła go aby nie mówił o tym chłopakom a zwłaszcza Kendallowi chłopak obiecał że nic nie powie
Później chłopak zabrał dziewczynę do rodziców a reszta chłopaków zajęta była swoimi sprawami
Tym czasem u Nicki:
Dziewczyna skończyła rozmawiać z chłopakiem wróciła do swojego pokoju włączyła Laptopa i napisała e-meila do swojego chrzestnego i poprosiła go o przyjazd gdyż chce z nim porozmawiać w cztery oczy i żeby pozdrowił wszystkich i że czeka na jego odpowiedź .wzięła Maxa i poszła z nim na ogród po nie całych 20 minutach w domu pojawiły się Nadia Kulka i Jess zauważyły pannę Wesley na ogrodzie więc się tam udały a dziewczyna opowiedziała im o wizycie Ruttera dziewczyny były złe że nie powiedziała im jak chłopak był  szybko by przyszły i powiedziały by mu to co mają mu do powiedzenia .ale były dumne z przyjaciółki że nie dała się nabrać na jego słodkie słówka.
U BTR:
Gdy James i Dee byli u jego rodziców do domu wrócił Logan zdziwił się widząc na pojeździe samochód Kendzia myślał że dziewczyny z tydzień będą szukać tych kluczyków  ledwo jak wszedł do domu od razu Dustin przekazał mu wiadomość od panny Lovato
-mówiła o czym chce porozmawiać? -spytał Logan
-nic nie mówiła tylko tyle co ci powiedziałem-rzekł Dustin
-a to musze zaraz do niej zadzwonić-Logan
-lepiej zadzwoń później bo teraz jest u swoich „Teściów”- powiedział Kendall
-ok.-odpowiedział chłopak po czym skierował się do swojego pokoju
Gdy Maslow pojawił siew domu Logan postanowił napisać do Dee z pytaniem o czym chce z nim porozmawiać dziewczyna mu odpisała i wyznaczyła miejsce spotkania oraz godzinę.
Dziewczyny dobrze się bawiły na ogrodzie również panna Lovato się dołączyła a Nicki poszła sprawdzić czy wujek jej odpisał zobaczyła jego odpowiedź i się ucieszyła gdyż wuja napisał że przyleci tak szybko jak to możliwe ale nie wiedziała że to nastąpi jeszcze dziś wieczorem ale to w swoim czasie.
Demi opowiedziała przyjaciółkom jak to było u rodziców Jamesa i że ma dziś spotkanie z Loganem.
Coś koło godziny 20 Demi oraz Logan szykowali się na spotkanie na miejscu pierwszy pojawił się chłopak i czekał za swoją przyjaciółką jakieś 3 minuty przywitali się po czym usiedli na ławce a chłopak spytał dziewczynę
-więc o czym chciałaś porozmawiać?
-pisałam ci przecież że chcę porozmawiać o tobie i Nicki –odpowiedziała dziewczyna
-ale my nie jesteśmy parą-rzekł chłopak z smutną miną
Dziewczyna spojrzała na chłopaka podniosła jego podbródek tak aby chłopak mógł na nią spojrzeć po czym powiedziała do niego
-Logan wiem że ona ci się podoba to widać po tobie teraz masz szanse aby z nią być bo ona rozstała się z Fabianem
-ale czy na pewno się rozstała czy to też kolejna część udawana?- spytał chłopak
-na pewno się rozstała słyszałeś zresztą jak opowiadała że podoba jej się inny chłopak- Dee
-no słyszałem ale co to ma wspólnego że mną?- Logan
-Boże Loguś Tym chłopakiem który jej się podoba to jesteś ty wiem co mówię uwierz mi- Dee
-mówisz serio ?-niedowierzał Logan
-tak mówię poważnie –Dee
Chłopak bardzo się ucieszył na te wiadomość i powiedział swojej przyjaciółce co czuje do panny Wesley Dee bardzo się ucieszyła i zapewniła go że nic nie powie i że w razie czego służy pomocą. Jeszcze z godzinę porozmawiali zrobili sobie krótki spacer po czym pan Henderson odwiózł przyjaciółkę do domu.
Późnym wieczorem pod dom dziewczyn podjechała taxówka z niej wysiadł pan Wesley wujek Nicki nie pisał jej że dziś przyleci gdyż chciał zrobić dziewczynie niespodziankę zapłacił taxówkarzowi wyciągnął walizki i skierował się pod drzwi. Dziewczyny w tym czasie siedziały w salonie i oglądały 3 film z rzędu gdyż zrobiły sobie seans filmowy usłyszały dzwonek do drzwi Jess poszła otworzyć a tam ujrzała pana Wesleya. Zaprosiła go do środka i po cichu zaprowadziła do pokoju Nicki. Po nie całych 30 minutach w pokoju zjawiła się Nicki a gdy ujrzała wuja to aż krzyknęła z radości dziewczyny chciały sprawdzić co się stało ale Jess  im wszystko powiedziała a one bardzo się z tego powodu ucieszyły  po czym wróciły do oglądania filmu.

1 komentarz:

  1. Super jak zwykle! Co rozdział to lepszy! Kulka... Ach wiedziała co zrobić, żeby rozzłościć Kendalla. Ciekawa jestem co zrobi jak sie dowie prawdy o tych kluczykach :) Niech Logan I Nicky w końcu będą razem... Proszeee... Czekam nn :)

    OdpowiedzUsuń