sobota, 13 października 2012

rozdział 56


Rozdział 56 randka Carlosa i Jessie i mecz siatkówki
Oczami Carlosa
W końcu udało mi się zaprosić Jessie do kina a ile mnie to kosztowało nawet moi koledzy o tym nie wiedzą musiałem stoczyć wewnętrzną walkę z samym sobą aby zdobyć się na odwagę aby ją zaprosić ale udało się bardzo się cieszę że się zgodziła może tego po mnie nie widać ale w środku to skaczę z radości. Postanowiłem udać się z Jessie do kina do wyboru mamy dwa filmy. Ale wybór pozostawiam dziewczynie. Później może udamy się na jakąś kolację i spacer i tak jak przystoi dżentelmenowi odprowadzę ją do domu.  W między czasie James dał mi kazanie na temat mojego wyjścia z Jessie wiadomo to jego kuzynka a on się o nią martwi. Wszystko już jest przygotowane wystarczy tylko wziąć kąpiel przebrać się kupić jakieś kwiaty i udać się po Jessie.
Tym czasem u dziewczyn:
Nadia wraz z mamą wróciły z spaceru i w domu zastały Nicki i Dee oglądające TV
-a gdzie jest Jessie? -Nadia
- wyszła z Carlosem –odpowiedziała Dee
-z Carlosem?- Nadia
-a co w tym złego zaprosił ją to dziewczyna się zgodziła i co cie tak dziwi?- Pani Anne
- oj mamo to nic złego że wyszli razem ale zdziwiłam się że ją zaprosił  przecież on jest trochę nieśmiały-rzekła Nadia
Mama tylko spojrzała na swoją córkę i pokręciła głową po czym poszła zadzwonić do domu.
Dziewczyny wykorzystując to że zostały same postanowiły wypytać Nicki o Fabiana i o to co jest między nimi.
-Nicki a możesz  nam powiedzieć jak to jest między tobą a Fabianem?- Dee
-a wam co znowu strzeliło do głowy? Fabian to mój przyjaciel –Nicki
-przyjaciel czy ktoś więcej?- Nadia
- o co ci chodzi? Tak to tylko przyjaciel-Nicki
-oj przyjaciele nie trzymają się za ręce i nie przytulają-Nadia
- jak potrzebuję tego aby mnie ktoś przytulił to nawet przyjaciel może w tym pomóc a pamiętaj że on i wy mi pomogliście jak dowiedziałam się o wypadu mojej rodziny.-Nicki
-pamiętam i wtedy dzięki niemu na twojej twarzy zagościł uśmiech-Nadia
-a poza tym to ładnie razem wyglądacie –Dee
-czy wy chcecie mnie wyswatać z Fabianem?- spytała Nicki
-niee –powiedziały zgodnie dziewczyny
-ale niektórzy sądzą że jesteście parą-powiedziała panna Lovato
-tak a kto taki?- panna Wesley
-no James i Logan- Demi
-James to ja wiedziałam i mu powiedziałam co i jak ale Logan tego to nie wiedziałam-Nicki
-no właśnie a powiedz nam po czym on to wywnioskował?- Nadia
-dobre pytanie normalnie z ust mi je wyjęłaś-Nicki
-no tego to nie wiem ale on tak uważa a jak chcecie poznać odpowiedź to musicie go same spytać –Dee
Dziewczyny spojrzały na siebie później na Dee po czym zaczęła się wojna na poduszki
Panna Wesley powiedziała że pisała z chłopakami z Londynu i że przesyłają pozdrowienia
Nagle Nadia postanowiła wziąć laptopa Nicki i napisać do chłopaków a zwłaszcza do Nialla.
A Nicki zastanawiała się dlaczego Logan tak sądzi i co go to interesuje.
Oczami Jessie
Bardzo się zdziwiłam jak Carlos mnie zaprosił do kina ale z drugiej strony bardzo się cieszyłam jest dużo dziewczyn które chciały z nim iść a on zaprosił mnie. Przyszedł do mnie z kwiatami i poczekał aż się wyszykuje po czym otworzył mi drzwi do samochodu i ruszyliśmy po drodze dużo rozmawialiśmy  pod kinem okazało się ze mam wybrać film na który pójdziemy a miałam dwa filmy do wyboru. W ostateczności wybrałam film pt „Magic Mike” z Channing Tatum po filmie zabrał mnie do restauracji na pyszną kolacje a później był spacer i coś koło północy odwiózł mnie do domu.
Tym czasem u chłopaków:
Chłopacy wrócili do wspólnego domu gdzie zastali Jamesa chodź powinien też być Carlos pomyśleli ze pewnie jest w swoim pokoju wiec tam się udali a gdy go nie zastali spytali Jamesa
-stary gdzie jest Carlito?- Logan
-a co w pokoju go nie zastaliście?- śmiał się James
-no nie skoro ci się pytamy-Kendall
-no więc gdzie jest Carlos?- powtórzył pytanie Logan
-hmm dobra powiem wam Carlos wyszedł do kina wraz  z Jessie- James
-uuuu coś tu mi pachnie randką-Kendall
-oj dajcie mu spokój i zajmijcie się sobą co?- James
Chłopacy spojrzeli na siebie po czym udali się do swoich pokoi.
Wieczorem dziewczyny wraz z Fabianem Jamesem i Carlosem oglądali mecz siatkówki grała Polska i USA. Chłopacy (prócz Fabiana) kibicowali USA a dziewczyny (Nadia i Nicki) Polsce .podczas oglądania meczu było dość wesoło Fabian został obsypany popcornem przez Nadię a Nicki została oblana pepsi przez Demi. Nicki i Nadia wraz z Jamesem i Carlosem założyli się o to kto wygra mecz w ostateczności wygrały dziewczyny a Demi i Jessie miały ubaw z min chłopaków.

1 komentarz:

  1. Hahaha.. Super rozdział!!! Już nie mogę się doczekać aż Kendall powie Nadii, a Logan Nicki co do nich czują! ! ! Czekam nn i zalraszam do mnie na nowy rozdziałek :)

    OdpowiedzUsuń