sobota, 27 października 2012

rozdział 75


Rozdział 75 rozmowa z wujem i wycieczka z państwem Henderson
Panna Wesley nie mogła uwierzyć w to że jej wuja jest tu i to w jej pokoju
-co ty tutaj robisz? Nicki
-chciałaś abym przyjechał więc jestem-powiedział mężczyzna
-super!!! Ale napisałeś mi ze przylecisz tak szybko jak to możliwe –Nicki
-no też właśnie  jak napisałaś do mnie to zaraz rezerwowałem bilet ale jak chcesz to mogę już wracać-wuja
-no wujku przestań powiem Ci że zrobiłeś mi miłą niespodziankę- rzekła dziewczyna
-i oto mi chodziło-uśmiechnął się wuja do Nicki
-a zatrzymasz się tutaj czy w hotelu?- Nicki
-jeśli dziewczyny nie będą miały nic przeciwko to zostanę tutaj-odpowiedział wuja
Dziewczyna zabrała wuja do salonu gdzie dziewczyny się z nim przywitały a Nicki spytała czy wuja może się u nich zatrzymać a wszystkie powiedziały że tak i że będzie im miło
Natomiast pan Wesley pogratulował Demi wyboru chłopaka (tak tak pan Wesley też zna BTR) i opowiedział jak to było gdy dziewczyny wróciły do domu
Nicki stwierdziła że z wujem jutro po uczelni porozmawia i wszystko mu opowie związane z Fabianem. Wszyscy razem obejrzeli jeszcze z 2 filmy po czym każdy poszedł spać.
Następnego dnia dziewczyny szykowały się na uczelnię gdy zeszły na dół śniadanie już było gotowe to wujek przygotował śniadanie dziewczynom panna Kędziora powiedziała że brakowało jej śniadań przygotowywanych przez pana Wesleya a Nicki wyglądała tak jakby nie spała w nocy zauważył to jej wujek i odezwał się do dziewczyny
-dla ciebie mocna kawa tak na rozbudzenie bo wyglądasz tak jakbyś całą noc nie spała-rzekł pan Wesley
-dziękuje wujku masz racje nie mogłam zasnąć dużo myślałam i pisałam z Loganem-powiedziała dziewczyna
-czy ja czegoś nie wiem?- spytał wuja śmiejąc się
-oj wujku opowiem ci wszystko jak wrócimy z uczelni wybacz że zostawiam Cie w domu-powiedziała dziewczyna po czym dała wujowi całusa w policzek
-oj nic nie szkodzi a teraz musicie już wychodzić bo się spóźnicie-powiedział mężczyzna
Dziewczyny zapakowały drugie śniadanie i ruszyły do szkoły
-pisałaś z Loganem?- spytała Nadia
-no tak chciał mi o czymś powiedzieć –rzekła dziewczyna
-a o czym?- chciała wiedzieć panna Kędziora
-oj dużo by mówić np. to że chce ze mną jutro wyjść-Nicki
-oooo to coś się kroi między wami-Nadia
-Nadii przestań już ok. –śmiała się Nicki
Dziewczyny doszły na uczelnię i skierowały się na zajęcia z fotografii
James zawołał dziewczyny aby usiadły koło niego zobaczył Nicki i powiedział
-hej dziewczyny-James
-hej-odpowiedziały dziewczyny
-widzę że ktoś jeszcze nie spał w nocy-James
Dziewczyny spojrzały zdziwione na Jamesa a ten się uśmiechnął
-James możesz nam powiedzieć o co ci chodzi? -spytała Nadia
- chodziło mi o wygląd Nicki tak samo wyglądał Logan jak go widziałem –powiedział chłopak
Nadia tylko spojrzała na Nicki poczym powiedziała do Jamesa
-takie są uroki pisania do późna i nie spania w nocy-Nadia
W odpowiedzi Nicki kopła przyjaciółkę w kostkę a James się śmiał
W czasie przerwy Nicki powiedziała przyjaciołom o czym pisała z Hendersonem a James stwierdził to samo co Nadia przez co dostał w głowę od Nicki a ta gdy zobaczyła jego minę zaczęła uciekać a panna Kędziora miała z nich niezły ubaw.
Popołudniu James wpadł do dziewczyn a konkretnie do Demi przywitał się z panem Wesleyem  po czym wraz z panną Lovato udał się na obiad do jej rodziców Nadia wyszła z Kulką na spacer przy okazji zrobić drobne zakupy a Nicki postanowiła porozmawiać z Wujem .
-wujku możemy porozmawiać?- Nicki
-oczywiście –odparł pan Wesley
-to poproszę Cie do swojego pokoju-powiedziała dziewczyna po czym udała się na schody prowadzące do jej pokoju wuja poszedł za nią i zaczęli rozmawiać
Nicki opowiedziała wujowi o tym co Fabian zrobił gdy była z dziewczynami ostatni raz na planie u chłopaków oraz o tej rozmowie gdy była w domu oraz powiedziała mu że polubiła Logana wuja powiedział jej aby uważała na Fabiana bo nigdy nie wiadomo co wymyśli i że cieszy się z tego że zbliżyła się z Loganem a jak jej o tym mówił to się wkurzała i razem zaczęli się śmiać później trochę powspominali dawne czasy i wuja poszedł do swojego pokoju. A Nicki wyszła z Maxem do parku pobiegać. Nadia w tym czasie wróciła do domu i rozmawiała przez telefon z Horanem.
Następnego dnia było tak samo wuja szykował dziewczynom śniadanie na zajęciach z aktorstwa pan Ian znęcał się nad Jamesem Nadią i Nicki ale ta trójka dzielnie to znosiła popołudniu wuja oznajmił Nicki że jutro nie idzie na uczelnię tylko wybiera się na wycieczkę i puścił jej oko panna Wesley wiedziała o kogo mu chodzi po czym postanowiła do niego zadzwonić
-no hej –powiedział Logan
-czy to prawda co powiedział mi wuja?- spytała dziewczyna
-hmm to zależy co ci powiedział-odpowiedział Logan
-nie udawaj głupka dobrze-śmiała się Nicki
-no tak to prawda jedziesz z nami na wycieczkę- powiedział Logan
- z wami to znaczy z kim? -chciała wiedzieć panna Wesley
-ze mną i moją rodziną-Logan
-powiedziałeś im że się spotykamy?- Nicki
-ej nie pamiętasz od wczoraj jesteś moją dziewczynom-śmiał się Logan
-pamiętam pamiętam to o której mam być gotowa?- Nicki
-tak jak idziesz na uczelnie-powiedział chłopak
-Logi?- Nicki
-tak? –Logan
-trochę się boję a jak mnie nie polubią –Nicki
-oj daj spokój kochanie polubią Cie zobaczysz-Logan
-a jeśli nie to co wtedy?- Nicki
-przecież nie będziesz z nimi chodzić tylko chodzisz ze mną-śmiał się chłopak
-no wiem –również śmiała się dziewczyna
-to zapowiada się fajna wycieczka zgadłam?- Nicki
-bingo ja już muszę kończyć to do zobaczenia jutro pa-Logan
-no papa-Nicki
Następnego dnia Nadia sama szła na uczelnię tam dowiedziała się że Logan był dziś bardzo nerwowy i zarazem szczęśliwy gdy James wychodził Logan szykował się do wyjścia ale nie powiedział koledze gdzie się wybiera w domu Dee była tylko Nicki i jej wuja ten z kolei śmiał się mówiąc aby Logan uważał na Nicki i życzył im dobrej zabawy podczas wycieczki
Logan zabrał dziewczynę do domu rodziców i zaprowadził ją do salonu a po chwili w salonie zjawili się rodzice chłopaka i jego siostra
-Mamo tato i siostro chciałem wam kogoś przedstawić-powiedział chłopak
-tak a kogo ?-spytała Dracy
-moją dziewczynę droga siostro-odparł chłopak
-tak więc poznajcie proszę Nicol Wesley moją dziewczynę-powiedział chłopak
-miło mi państwa poznać-rzekła dziewczyna
-Nicki to jest moja siostra Dracy –wskazał ręką na19-letnią dziewczynę
-a to moi rodzice Phyby i Walter-po czym powtórzył czynność co przy siostrze
Wszyscy zjedli pyszne śniadanie po czym ruszyli na wycieczkę udali się w rodzinne strony chłopaka i do Disneylandu Dracy polubiła Nicki tak samo jak jej rodzice chłopak był bardzo szczęśliwy z tego powodu i nie ukrywał tego. Było dużo zdjęć robionych i dużo śmiechu nawet była przejażdżka szybką kolejką górską i konna przejażdżka gdzie Nicki jechała na jednym koniu z Loganem. Do domu dziewczyna wróciła dość późno już wszyscy spali więc od razu poszła spać bo rano musi wstać na uczelnie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz