piątek, 26 października 2012

rozdział 69


Rozdział 69  kazanie Demi i wyznanie Logana
Chłopacy z BTR i 1D po bójce rozeszli się w swoje strony reszta chłopaków się przeprosiła tylko nie Kendall i Niall ani jeden ani drugi nie chciał przeprosić ekipa z Londynu udała się do Hotelu a chłopacy z BTR wrócili do domu
Oczami Dustina:
Gdy chłopacy wrócili do domu spytałem ich jak było na gokartach a oni jeden przez drugiego mówili nagle zobaczyłem Kendalla i od razu wiedziałem że coś się stało spytałem o to chłopaków ale tylko Logan mi odpowiedział z tego co zrozumiałem to poszło o to ze Kendall przegrał i że Schmidt obraził Nadię która jest dziewczyną Nialla. Z drugiej strony mu się należy po co obrażał dziewczynę przecież ona mu nic nie zrobiła. po wysłuchaniu Logana postanowiłem pokazać chłopakom gazetę z artykułem
-chłopaki musicie cos zobaczyć-powiedziałem
-ale co takiego?- spytali wszyscy
-a gazetę z artykułem o bójce Kendzia i Nialla- odparłem
-że co? Już o tym napisali przecież to niedawno się stało-Kendall
-widocznie musiał być tam jakiś dziennikarz –powiedziałem
-pokaż jakoś nie wierze-rzekł Schmidt
-proszę-po czym podałem mu gazetę
Schmidt zaczął ją od razu czytać a po jego minie było widać że jest wściekły a reszta postanowiła się trzymać od niego z daleka. Nagle Maslow oznajmił nam że on i Demi to para więc wszyscy się cieszyli i gratulowali
Tym czasem u dziewczyn:
Jess pokazała gazetę Adzie a ta nie mogła w to uwierzyć ale powiedziała że trzeba powiedzieć o tym dziewczynom ale Jess stwierdziła że warto poczekać a może chłopacy sami o tym powiedzą
-wierzysz w to że powiedzą o tej bójce?- spytała Ada
-no tak mi się wydaję  może 1D powie?- odpowiedziała Jess
-a BTR to co?- spytała Ada
-no tu to miałabym obawy czy ktoś o tym powie-rzekła Jess
-tzn?- spytała Ada
-chodzi o to że oni o takich sprawach nie chcą mówić-odpowiedziała Jess
Dziewczyny rozmawiały między sobą gdy do salonu weszła Demi i kazała dziewczyną usiąść na kanapie bo ma im coś do powiedzenia więc dziewczyny zrobiły to o co poprosiła je Demi
-wiecie może o co może jej chodzić?- spytała panna Maslow
-nie nie wiemy- odpowiedziały dziewczyny
-ale zaraz się dowiecie- powiedziała Demi
-no to słuchamy?- powiedziała Nadia
-hmm chodzi o to że ja i James –zaczęła Dem
- no co ty i James?- spytała Jess
-dacie mi powiedzieć –Dee
- no to mów nie trzymaj nas w niepewności-Nadia
-no więc chodzi o to że James i ja jesteśmy parą-powiedziała Demi
-że jak? Od kiedy? -pytały dziewczyny
-no tak normalnie a od jakiegoś tygodnia-odpowiedziała Demi
-AAAAAAAAA!!!!! No to gratuluje –cieszyła się Jess
-my również gratulujemy-powiedziały dziewczyny
-a czego gratulujecie i komu? -spytał Lou  który wraz z Malikiem weszli do domu gdy dziewczyny siedziały w salonie
-cześć a gratulujemy Demi tego że jest z Jamesem –powiedziała Ada
-wow to my również gratulujemy-rzekł Lou
-a ja wiem jak to uczcić-rzekł Malik
-jak? -spytali pozostali
-zrobimy Party Hart-rzekł Malik
I zrobił mega taniec z cyklu „Dj Malik” a reszta się śmiała i stwierdziła że to dobry pomysł a Demi powiedziała że jak ma być przyjęcie to będą też chłopacy z BTR Zayn powiedział że to dobry pomysł i stwierdził że zapowiada się świetna zabawa. Pozostała tylko kwestia uzgodnienia gdzie i o której ma być ta impreza. Warto dodać że w czasie przyjęcia wyjdzie na jaw że chłopacy się bili ale to w swoim czasie.
Jess poinformowała Jamesa o imprezie i pogratulowała mu tego że jest z Demi chłopak powiedział że przekaże chłopakom o imprezie i że miło mu z tego powodu.
Oczami Logana:
James powiedział nam że u Demi będzie impreza z okazji tego że on jest z Dee i powiedział że to pomysł chłopaków z 1D zastanawiam się czy dziewczyny wiedzą o tej nieszczęsnej bójce?  Ale cieszę się że jest ta impreza będę miał okazje porozmawiać z Nicki a dlaczego się cieszę? To proste ponieważ chce jej powiedzieć o swoich uczuciach tylko jak to mam zrobić? Hmm już coś wymyśle. Ale tak szczerze to cieszę się że James i Demi są parą pasują do siebie. Oby James jej nie zranił bo będzie miał ze mną do czynienia. Postanowiłem odwiedzić rodziców może mama mi pomoże i powiedziałem o tym chłopakom.
Oczami Jamesa:
Jess zadzwoniła do mnie i powiedziała że jest impreza u Dee a gdy ją spytałem z jakiej okazji to powiedziała że z okazji tego że jestem z Dee i że to pomysł chłopaków z 1D tylko zastanawiam się których. gdy powiedziałem o tym chłopakom to tylko niektórzy się ucieszyli tylko Kendall był zły  i chyba wiem dlaczego natomiast Logan się ucieszył i zarazem się zamyślił . chciałem go o to spytać ale powiedział że idzie do rodziców po czym wyszedł ale ja i tak się dowiem o co mu chodzi.
Tym czasem u 1D:
Lou i Zayn wrócili do hotelu i powiedzieli reszcie że Demi i James to para wszyscy się ucieszyli bo bardzo polubili Demi i Jamesa a jeszcze bardziej się ucieszyli na wzmiance o imprezie z tego powodu u Dee tylko Niall był troche zły ale potem złość mu przeszła
-stary a powiedz mi czy dziewczyny wiedzą o tej bójce?- spytał Horan
-yyy nie wiem ale wydaje mi się że dwie mogą wiedzieć-powiedział Zayn
-a kogo masz na myśli?- Horan
- ma namyśli Jess i Adę –powiedział Lou
-tej a czy Ada czasem ci się podoba?- Hazza
-a skąd to pytanie?- Lou
-a stąd że jak wypowiadasz jej imię to trochę się rozpływasz i oczy ci się szklą Hazza
-no dobra powiem wam ale nikomu nie mówcie ok.-rzekł Lou
-spoko nie powiemy-rzekli chłopacy
-no dobra powiem tak Hazza ma rację Ada mi się podoba-powiedział Lou
-wiedziałem  ale mam nadzieje że mnie nie zostawisz?- śmiał się Hazza
-oj zawsze będziemy razem ale nie obraź się Harry wolę dziewczyny-śmiał się Lou
- no przecież wiem –powiedział i przytulił się do Lou
A reszta chłopaków zaczęła się śmiać a potem dostali z poduszki od Hazzy i zaczęła się bitwa.
U dziewczyn :
Dziewczyny szykowały się na imprezę nadal nie mogły uwierzyć że Dee i James są razem ale cieszyły się ze szczęścia przyjaciółki i życzyły jej jak najlepiej.
-ciekawe czemu wcześniej nam nie powiedziała?- pytała Nadia
-ciesz się że w ogóle nam powiedziała-Ada
-no dokładnie Ada ma racje –powiedziała Jess
Do pokoju weszła Sonia i Madison a po korytarzu Kulka i Max się gonili i wesoło poszczekiwali.
Chłopacy z BTR i 1D również szykowali się do imprezy . James postanowił odwiedzić Logana w jego pokoju i z nim pogadać
Zapukał do pokoju chłopaka i poczekał za odpowiedzią gdy usłyszał „proszę „ wszedł do pokoju
U Logana:
- o dobrze że jesteś pomożesz mi wybrać koszule-powiedział Logan
-ok. nie ma sprawy –odparł James
Chłopak pomógł koledze w wyborze koszuli a ten spytał się po co James przyszedł
-a więc przyszedłem bo chciałem z tobą pogadać-James
-a o czym?- spytał Logan
-a o tym co czujesz do Nicki-powiedział James a Logan zrobił się czerwony na twarzy
-a o to chodzi-powiedział Logan
-stary pytam gdyż widzę jak na nią patrzysz i jak o niej mówisz więc powiesz mi? –James
-pod warunkiem że to zostanie między nami ok.?-Logan
-ok. możesz być spokojny nie powiem ani słowa-rzekł Maslow
-ok.-Logan
-więc?- James
Logan wziął głęboki wdech po czym powiedział
-Kocham Nicki Wesley-Logan
Jamesa zatkało ale cieszył się że Logan znalazł kogoś z kim może być
-no to super stary!- James
-a bo ja wiem czy to super przecież ona ma chłopaka- powiedział Logan
-no i co z tego? A zresztą Logan ona też coś do ciebie ma-James
-skąd ta pewność?- Logan
- uwierz mi to po niej widać-rzekł James
-no stary pora iść-powiedział James i opuścił pokój przyjaciela
Punkt 20 wszyscy zjawili się w domu panny Lovato no i zaczęła się impreza
Podczas której wyszło na jaw że chłopacy się bili Nadia nie chciała w to uwierzyć wiec Ada podała jej gazetę. Dziewczyna przeczytała artykuł była zła Niall to zobaczył i poprosił ją do pokoju obok  gdzie powiedział jej co tak naprawdę do niej czuje. W odpowiedzi panna Kędziora go pocałowała natomiast panna Lovato szykowała się do kazania.
Demi :
„ co wy żeście myśleli co???  Że nie dowiemy się a tu proszę niespodzianka Kendall wiem że nie lubisz przegrywać ale to nie powód do bójki jak wy się zachowaliście?? No pytam się jak????  Powiem Wam jak zachowaliście jak banda głupków szczeniaków którzy uważają że są lepsi od drugich co prawda niektórzy z was chcieli dobrze bo rozdzielaliście tych pacanów co się bili a niech spojrzą na siebie jak wyglądają??? A wole nie wspominać o tym jaki przykład dają swoim fanom. Dorośli chłopacy a zachowali się jak nie powiem co normalnie brak słów na takie zachowanie a co powie na to wasz menager? Coś czuje ze będziecie się gęsto tłumaczyć a ty Niall powinieneś być mądrzejszy i ustąpić a nie wszczynać bójkę. Nie dziwię się że Nadia była zła i mam nadzieję że to się nie powtórzy. Normalnie z wami to jak z dziećmi.” Potem wszyscy się  przeprosili chodź najtrudniej było to zrobić Kendallowi i Niallowi.
Panna Wesley dostała telefon od wuja więc poszła do swojego pokoju z nim porozmawiać gdy skończyła rozmawiać i chciała opuścić pokój do pokoju wszedł Logan zamknął drzwi i spojrzał na Nicki
-coś się stało? -spytała Nicki
-yyyy tak chciałem ci coś powiedzieć-powiedział Logan
Dziewczyna usiadła na łóżko po czym spojrzała na Logana i czekała na to co powie
Chłopak wziął głęboki w dech i zaczął mówić:
-Nicki bo ja chciałem ci coś powiedzieć ale nie wiem jak-Logan
-to może od początku-powiedziała Nicki i uśmiechnęła się do chłopaka
- widzisz to co chce ci powiedzieć jest dla mnie trudne i zarazem ważne tylko że nie wiem czy ty podzielasz to co ja –Logan
-Logan o co chodzi?- spytała dziewczyna podchodząc bliżej chłopaka
Logan spojrzał w oczy Nicki i powiedział
-chodzi o to że ja Cie Kocham-Logan
Nicki słyszała co powiedział chłopak ale postanowiła udać że nie  słyszała i poprosić go aby powtórzył
-czy mógłbyś powtórzyć to co powiedziałeś?- Nicki
Chłopak zrobił się trochę czerwony na twarzy ale raz jeszcze spojrzał na dziewczynę
-mogę powtórzyć-powiedział
-więc jak? -spytała dziewczyna
-Nicki powiedziałem że Kocham Cie-Logan
Dziewczyna nic nie powiedziała tylko przytuliła chłopaka i go pocałowała.

 A po chwili zeszli do reszty towarzystwa i bawili się dalej. A Logan zastanawiał się czy Nicki też coś do niego czuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz