piątek, 26 października 2012

rozdział 68


Rozdział 68 rozmowa Nicki i Gustava i bójka na gokartach
Po skończonej bitwie chłopacy pomagali dziewczynom w sprzątaniu a panna Wesley  nuciła sobie piosenkę BTR co nie uszło uwadze Lou
-ooo widzę że ktoś lubi BTR- Lou
- że kto? –spytała Jess
-a no że Nicki-odpowiedział Lou
-niewierze- Jess
-to uwierz możesz nawet jej posłuchać-rzekł chłopak
Nicki była zajęta sprzątaniem i nie zauważyła jak reszta jej się przysłuchuje a Jess była zdziwiona bo panna Wesley rzeczywiście nuciła piosenkę BTR gdy wszystko było wysprzątane chłopacy wyciągli dziewczyny na spacer także Sonia wzięła Maxa a Nadia  Kulkę oczywiście na spacerze nie obyło się od wygłupów Hazza zaczepiał  się w Adę a dziewczyna zaczęła go gonić Zayn flirtował z Jess a z kolei Lou komentował  stroje osób które mijali. Liam rozmawiał z Dee  natomiast Nicki szła z Sonią i psem i pisała z kimś smsy.
-Z kim tak piszesz?- Dee
-a to zależy raz pisze z wujem a raz z Loganem-odpowiedziała dziewczyna
-z Loganem? -zdziwiła się Dee
-a co w tym dziwnego?- Nicki
-przecież ty go nie cierpisz- Dee
- od jakiegoś czasu to się zmieniło-rzekła panna Wesley
-tak a co się stało?- Dee
-oj dobrze wiesz co się stało pomógł mi a ja zmieniłam zdanie no i poznałam go trochę lepiej-Nicki
Te dyskusje dziewczyn przerwał Hazza który zaczął udawać wielkiego fana Demi i prosił ją o autograf i zdjęcie  po spacerze dziewczyny odprowadziły chłopaków do hotelu i same wróciły do domu i od razu poszły spać.
Następnego dnia:
Nicki obiecała Sonii że zabierze ją do studia gdzie pracują chłopacy z BTR tak więc zrobiła Nadia poszła na spacer z Kulką i po drodze spotkała Horana Ada z kolei rozmawiała z mamą przez telefon Jess i Demi opalały się nad basenem. Reszta chłopaków z 1D postanowiła udać się na basen ale wcześniej musieli zrobić sobie foto z fanami. W studiu chłopacy ucieszyli się z wizyt dziewczyn Carlos zaczął oprowadzać Sonię . Kendall obserwował Logana chłopak jak zobaczył Nicki od razu zrobił się weselszy a u Nicki pojawił się uśmiech i chłopak pomyślał że coś między nimi jest nagle Nicki poprosił do siebie Gustavo dziewczyna była zdziwiona ale poprosiła chłopaków żeby powiedzieli Sonii gdzie jest i udała się do gabinetu Gustava
-dzień dobry chciał mnie pan widzieć?- Nicki
-jaki pan Gustavo jestem- Gustavo
-dobrze w takim razie chciałeś mnie widzieć? –spytała po raz kolejny dziewczyna
-tak usiądź porozmawiamy- rzekł mężczyzna
Dziewczyna zrobiła to o co poprosił ją Gustavo i czekała co powie
Okazało się że Gustavo chciał porozmawiać na temat Fabiana dziewczyna cierpliwie opowiedziała co się stało i czemu tak postępuje w stosunku do chłopaka Gustavo był bardzo zdziwiony i zawiedziony zarazem. Jeszcze trochę dziewczyna porozmawiała z Gustavo po czym chciała wrócić do chłopaków ale na drodze stanął jej Fabian
-Kochanie możemy porozmawiać?- Fabian
-nie mam o czym z tobą rozmawiać a poza tym nie jestem twoją dziewczyną-Nicki
-no porozmawiaj ze  mną proszę-nalegał chłopak
-przy okazji-odpowiedziała dziewczyna
-czyli w ogóle ze mną nie porozmawiasz?- Fabian
-nie teraz mam gości i musze się nimi zająć a dziwisz mi się że nie chce z tobą rozmawiać wyjątkiem jest to spotkanie-rzekła dziewczyna
-ja naprawdę nie chciałem i nie wiedziałem że to twoja rodzina-powiedział Fabian
-oj daruj sobie –Nicki
-no ale taka jest prawda-Fabian
-Fabian daj dziewczynie spokój nie jest jeszcze gotowa na tę rozmowę-powiedział Gustavo
-właśnie Gustavo ma rację-rzekła panna Wesley
-a od kiedy jesteś z wujem na ty?- spytał Rutter  
-od jakiś 10 minut –powiedział Gustavo
-no popatrz-Fabian
-a teraz chodź jesteś mi potrzebny- Gustavo
Fabian poszedł wraz z wujem a Nicki dołączyła do chłopaków. Ale była myślami gdzie indziej zauważył to James
-Nicki coś się stało? -James
- a skąd to pytanie-Nicki
-bo jak wróciłaś od Gustava to jakaś milcząca jesteś-James
-a oto ci chodzi Gustavo rozmawiał ze mną na temat Fabiana a potem miałam małe spotkanie z nim-dziewczyna
-z Fabianem?- James
-tak ale Gustavo powiedział mu że ma dać mi spokój i że nie chce o tym rozmawiać bo nie jestem jeszcze gotowa na te rozmowę-odpowiedziała panna Wesley
-aha a póki pamiętam Carlos poszedł z Sonią do baru na lody-rzekł James
-ok.-rzekła dziewczyna
Chwilę porozmawiała z Jamesem po czym poszła po kuzynkę i wróciły do domu.
Popołudniu Nadia oznajmiła że wychodzi wieczorem z Niallem i nie wie kiedy wróci Nicki postanowiła powiedzieć dziewczyną o sytuacji w studiu. Natomiast chłopacy z 1D spotkali się z chłopakami z BTR i wybrali się na gokarty.
Na gokartach:
Chłopacy przywitali się z kolegami po czym udali się na tor a tam Niall wyzywa Kendalla na wyścig Schmidt się zgadza ale nieoczekiwanie Kendall przegrywa wściekły kłóci się z Niallem podczas kłótni pada nazwisko Nadii chłopak obraża dziewczynę Horan uderza Schmidta z pięści w twarz całej sytuacji przygląda się dziennikarz „Tygrysów Popu” i wszystko zapisuje reszta chłopaków próbuje rozdzielić bijącą się dwójkę gdzie dochodzi do Jednej Wielkiej Bitwy (One Big Battle) gdy dziennikarz miał już gotowy materiał zaniósł go do gazety i już był gotowy  do wydruku.
Panna Maslow wracała od cioci gdy tu nagle wpadała na nią dziewczyna która czytała gazetę „Tygrysy Popu” przeprosiła Jess i poszła dalej a na ziemi leżała jej gazeta Jess ją podniosła i ujrzała tam na okładce Kendalla i Nialla a Kendall miał niezłe limo pod okiem. I szybko ruszyła do domu bo chciała o tym jak najszybciej powiedzieć dziewczynom.

1 komentarz:

  1. One Big Battle- to było niezłe! Mam nadzieje że BTR wygrało :D I że Nadia będzie kiedyś dziewczyną Kendalla ;P (NIE! ) cierpliwie czekam nn :)

    OdpowiedzUsuń