środa, 3 października 2012

rozdział 27


Rozdział 27 sprzeczka z Jonasem
Następnego dnia dziewczyny szykowały się na uczelnie gdy nagle zaczął dzwonić telefon Nicol
-nie odbierzesz?- Nadia
-nie-Nicki
-a to czemu?- Nadia
- bo mam taki kaprys wiem że to Joe dzwoni-Nicki
- no ok. –Nadia
Gdy dziewczyny wyszły z domu obiegła ich grupka dziennikarzy wszyscy chcieli zadać pytania Nicol
-wiesz co Nadii ja może wrócę do domu-Nicki
-oj nie moja droga idziemy na uczelnie nie zwracaj na nich uwagi chodź bo się spóźnimy-Nadia
-postaram się nie zwracać uwagi-Nicki
Gdy dziewczyny opuściły podwórze podeszło do nich dwóch dziennikarzy i zadawali pytania
-czy to prawda że jesteś nową dziewczyną Joe?- dziennikarz
-spotykasz się z nim dlatego że jest sławny czy ze względu na jego kasę?- drugi dziennikarz
-jak długo się spotykacie?- dziennikarz
-mam tego dość -Nicki
-powinnaś z nim porozmawiać-Nadia
-właśnie to zrobię zaraz po zajęciach-odparła Nicol
-to dobrze mam nadzieje że wszystko sobie wyjaśnicie-Nadia
-to się okaże -Nicol
Na uczelni dziewczyny z grupy szeptały na temat Nicol lecz dziewczyna starała się tego nie zauważać ale i tak była tematem nr 1 wśród uczni
Tak jak mówiła Nicol zaraz po zajęciach spotkała się z Joe aby wyjaśnić te sytuację
-cześć-Joe
-cześć- Nicol
-słuchaj chciałem cie przeprosić nie chciałem tego-Joe
-daruj sobie stało się przez ciebie wszędzie o mnie mówią i twierdzą że spotykam się z tobą ze względu na kasę -Nicol
-no ale tak nie jest- Jonas
-ale my o tym wiemy a twoi fani a poza tym myślałam że się zmieniłeś-panna Wesley
-no bo się zmieniłem-Joe
-no nie wiem- Nicol
-jak tam uważasz nie chce się kłócić -Jonas
-słuchaj chcę abyś wszystko wyjaśnił i sprawił aby dziennikarze dali mi spokój- Nicol
-niby co mam zrobić?- Danger
-udziel wywiadu tej gazecie i powiedz jak jest naprawdę w każdym razie masz to naprawić- Nicol
-postaram się –Jonas
-słuchaj masz jakieś plany na wieczór?- Joe
-wybacz mi ale wieczorem jestem zajęta -Nicol
-no ok. może innym razem- Jonas
-zobaczy się a teraz wybacz spieszę się -odparła dziewczyna
Pożegnała się z chłopakiem i udała się do domu gdyż musiała się przyszykować na próbę
- Nicki zaczekaj- Jonas
-niby na co spieszę się -Nicki
- pewnie spieszno ci do twojego nowego kolegi jak mu tam Logan-Joe
-co? Ty chyba oszalałeś ja się nie umówiłam z nim a jeśli nawet to co cie to interesuje-Nicki
-Przyznaj się umówiliście się- Danger
-a ty co zazdrosny -panna Wesley
-a jak myślisz?- odparł chłopak
-a za kogo ty się uważasz mogę się spotykać z kim chce-Nicki
-jeśli chodzi o to  myślę że powinno mnie to interesować gdyż …-nie skończył chłopak gdyż Nicki mu przerwała
-tylko mi nie mów że jesteśmy parą bo i tak to nie jest prawda a jestem umówiona z moim wykładowcą na próbę bo biorę udział w konkursie wokalnym -Nicki
-że co?- spytał Jonas
-a to co czyżbyś nie domył uszu wybacz ale nie powtórzę i przez ciebie jestem już spóźniona-panna Wesley
-no to cie odwiozę do domu -Jonas
-nie trzeba pojadę taksówką- Nicol
-ale to żaden problem-Joe
-czy ty nie rozumiesz że nie chcę się z tobą widywać to było nasze ostatnie spotkanie -Nicol
 -chyba żartujesz prawda?- Danger
-nie to ostatnie spotkanie a ty masz to wszystko wyjaśnić -Nicol
-no ale Nicki proszę -Joe
-przykro mi ale się nie spotkamy- Nicki
Dziewczyna złapała taksówkę i pojechała do domu a stamtąd udała się na miejsce próby wytłumaczyła wszystko wykładowcy ten ją zrozumiał i pomógł jej wybrać utwór na konkurs. Oraz pokazał jej jak ma ćwiczyć głos .
Po próbie dziewczyna wróciła do domu a tam zastała przyjaciółki i chłopaków  przywitała się ze wszystkimi i udała się do kuchni zrobić sobie coś do picia gdy wróciła do przyjaciół dziewczyny spytały się jej jak było na próbie i jak poszła rozmowa z Joe.
-to rozmawiałaś z Joe?- James
-tak i poprosiłam go aby wszystko wyjaśnił i powiedziałam mu też że nie chcę się z nim widywać-odparła dziewczyna
-a on co na to?- Demi
- stwierdził że nie chcę się z nim widywać z powodu Logana a ja mu powiedziałam że mogę się spotykać z kim chcę i również powiedziałam że nie spotykam się z Loganem-Nicki
-a czemu on wtrąca w to Hendersona?- Nadia
-a bo ja wiem-odparła dziewczyna
-a może Joe jest zazdrosny-Dustin
-o Logana????-spytały dziewczyny
-no tak-odparł chłopak
-ale Nicki nie chodzi ani nie spotyka się z nim-Nadia
-no dokładnie to o co mu chodzi?- Dee
-raczej za kogo on się uważa -James
-nie wiem i nie interesuje mnie to-Nicki
- a jak wspomnimy o tym Loganowi to się chłopak zdziwi-Dustin
I w tym momencie wszedł do domu przyjaciółki Logan
-a to czemu mam się zdziwić?- spytał chłopak
-cześć-przywitały chłopaka dziewczyny
-cześć wszystkim i co dowiem się o co chodzi? -Logan
- a chodzi o to że Joe jest zazdrosny o ciebie-Maslow
-o mnie a to czemu?- Henderson
-temu gdyż uważa że Nicki się z tobą spotyka- Demi
-haha ha zabawne -śmiał się chłopak
-no ale prawdziwe-Nicki
Przyjaciele jeszcze trochę porozmawiali poczym udali się na długi spacer.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz