sobota, 27 października 2012

rozdział 76


Rozdział 76 propozycja Iana i wyznanie Logana i Nicki
Następnego dnia Nicki wstała na uczelnie Nadia bardzo się zdziwiła i postanowiła spytać przyjaciółkę o jej wycieczkę ale to po uczelni .w trakcie zajęć z aktorstwa gdzie pozostałe osoby ćwiczyły rolę czarnego charakteru Nicki dostała smsa od Logana i mimowolnie się uśmiechnęła James to zauważył i spytał przyjaciółkę
-a ty co tak się szczerzysz do telefonu?- James
-a tak jakoś a co nie można-Nicki
- a bo ja wiem a zresztą z dziewczynami i chłopakami różnie bywa-powiedział James
-a no fakt –nadal śmiała się dziewczyna
-a coś ci wesoło ostatnio coś się stało? A słyszałem że byłaś wczoraj na wycieczce to prawda?- James
-tak byłam na wycieczce i było wesoło i w ogóle-rzekła dziewczyna
-a z kim byłaś?- spytała Nadia
-z przyjacielem i jego rodziną-powiedziała Nicki i odpisała Loganowi
-wow to zapewne było wesoło i będzie co wspominać-powiedział Maslow
-panie Maslow teraz pana kolej-powiedział pan Ian
-już idę-odparł chłopak
Po czym ruszył na środek sali i odegrał swoją scenkę z kolei pan Ian bacznie obserwował Nicki a dziewczyna dzielnie znosiła jego spojrzenia aż Nadia była pod wrażeniem
-panno Wesley proszę zostać po zajęciach –rzekł pan Somerhalder
-oczywiście-rzekła Nicki
-ciekawe czego chce od ciebie?- pytała Nadia
-nie wiem –odpowiedziała przyjaciółce Nicki
Tak jak poprosił Nicki pan Ian tak dziewczyna zrobiła okazało się że pan Somerhalder ma dla Nicki małą rolę w swoim serialu dziewczyna była zdziwiona tym faktem i zastanawiała się czemu akurat ona przecież było dużo dziewczyn
-ale ty jesteś najlepsza i nadajesz się na tę rolę-odpowiedział pan Ian
-no dobrze jest mi miło –odpowiedziała dziewczyna
-jeszcze się do ciebie odezwę możesz podać mi namiary na siebie?- Somerhalder
-dobrze już podaje-Nicki
Przyjaciele postanowili poczekać na dziewczynę przed salą i razem udać się do stołówki na śniadanie
Podczas śniadania wypytywali Nicki o to czego chciał od niej serialowy Damon  a dziewczyna im powiedziała
-no to gratuluje ty to masz szczęście-James
-ja również gratuluje a pytałaś czemu wybrał ciebie?- Nadia
-pytałam i powiedział mi że się nadaję i że jestem najlepsza i że odezwie się jeszcze do mnie-powiedziała Nicki
-ciekawe co na to powiedzą laski przecież same chciały tam zagrać-powiedział James
-no mnie też to ciekawi-powiedziały zgodnie Nadia i Nicki i zaczęły się śmiać
Później trójka przyjaciół udała się na kolejne zajęcia
Po skończonych zajęciach gdy wychodzili już z uczelni pod uczelnią czekała Dracy przywitała się z Jamesem i Nicki co bardzo zdziwiło Maslowa a Nicki przedstawiła jej Nadię Dracy po prostu przyszła dać Nicki zaproszenie na swoje urodziny i szybko uciekła gdyż była już umówiona
-Nicki a skąd znasz Dracy?- Maslow
-i kto to w ogóle był?- Nadia
-Nadii to była siostra Logana-powiedziała Nicki
Nadię z lekka zatkało spojrzała na przyjaciela a ten potwierdził słowa Nicki
A panna Wesley odpowiedziała Maslowowi że wczoraj ją poznała potem wszyscy ruszyli do domu James po drodze musiał skoczyć do studia tak więc dziewczyny wracały same do domu
-Nicki a tym przyjacielem co byłaś z nim na wycieczce to był Logan prawda?- spytała Nadia
-Tak masz rację i stąd znam Dracy i wyprzedzę twoje pytanie tak poznałam jego rodziców-powiedziała Nicki
-serio poznałaś ich?- Nadia
-tak poznałam ich są to bardzo mili ludzie –powiedziała Nicki
Dziewczyny weszły do domu akurat na obiad który przygotowała Jess  Nicki i Nadia opowiedziały jak było na uczelni oraz o tym że Nicki  dostała małą rolę w serialu i panna Wesley musiała opowiedzieć jak było na wycieczce
Później Nicki i jej wuja udali się na spacer i na zakupy gdyż pan Wesley chciał coś kupić swojej żonie. Podczas zakupów z wujem Nicki dobrze się bawiła i powiedziała wujowi że ona i Logan od wczoraj są parą i prosiła aby nic na razie nikomu nie mówił wieczorem Logan chce o tym powiedzieć
Wuja bardzo się ucieszył i powiedział że będzie udawał zaskoczonego tym faktem przy okazji dziewczyna dostała od wuja nową sukienkę tunikę i aparat cyfrowy tzw. Lustrzankę i już porobiła parę zdjęć wujowi oraz poprosiła przechodniów aby zrobili jej i wujowi zdjęcie.
Wieczorem w domu Dee zjawili się chłopacy wszyscy zastanawiali się czemu kazano im się zebrać w salonie tylko pan Wesley wiedział ale nie pisnął ani słowa tak jak obiecał swojej chrzestnicy.
-o widzę że są już wszyscy to dobrze się składa-Logan
-tej Henderson o co chodzi?- Kendall
-zaraz się dowiedziecie-powiedziała Nicki
-to ty wiesz a my nie? o co chodzi?- Carlos
-Los uspokój się dowiemy się o co chodzi –powiedziała Dee
Logan spojrzał na wszystkich potem na Nicki i powiedział
-Prosiłem was abyście się tu zebrali ponieważ ja i Nicki chcemy wam coś powiedzieć-zaczął chłopak
-no to mów na co czekasz-Kendall
-chodzi o to że Nicki i ja jesteśmy razem-Logan
-Nicki to prawda?- Jess
-tak to prawda –potwierdziła Nicki
-no to gratuluje a tak nawiasem mówiąc Logan jest lepszy niż Fabian-powiedział pan Mitchel
-dziękuję wujku-powiedziała dziewczyna
-przyjaciele bardzo się ucieszyli na tę wiadomość a Nadia początkowo była zła na Nicki ale szybko jej złość przeszła i cieszyła się wraz z przyjaciółką.

1 komentarz: