sobota, 6 października 2012

rozdział 40


Rozdział 40 spotkanie z Fabianem i trasa braci Jonas
Fabian bardzo się ucieszył że Nicki napisała do niego już nawet planował co będą robić nawet zaprosił ją do znajomych na TT a co najlepsze to napisał tak na TT „poznałem bardzo fajną dziewczynę z którą jutro się widzę :D” potem chłopak  trochę posprzątał w pokoju i wraz z mamą udali się do babci na imieniny.
Tym czasem w LA:
Dziewczyny postanowiły udać się na zakupy gdyż Demi chciała pomalować swój pokój gdy dokonały zakupów postanowiły kupić sobie lody i udały się do swojej ulubionej kawiarni a tam spotkały braci Jonas.
-czy ja dobrze widzę czy tam siedzą bracia Jonas?- Jessie
-yyy tak to są oni-odparła Demi
-a tak z innej beczki Nadia wiesz może kiedy Nicki wraca?- Jessie
-z tego co mi pisała to za niecały tydzień a czemu pytasz?- Nadia
-a tak z ciekawości a co już spytać nie wolno?- Jessie
-no można można -śmiała się panna Kędziora
Dziewczyny dostały swoje zamówienie i zaczęły rozmawiać gdy nagle odo ich stolika podszedł Joe
-cześć dziewczyny co u was? –Joe
-cześć a u nas nawet dobrze- Jessie
-a gdzie macie Nicki? chciał wiedzieć Jonas
- a jakbyś nie wiedział pojechała do wuja miała pogrzeb  swojej rodziny- Demi
-no słyszałem o tym co się stało nawet z nią rozmawiałem ale nic mi nie mówiła że wyjechała a kiedy wraca? -Joe
-a czemu pytasz?- Nadia
-bo chciałbym się z nią pożegnać przed wyjazdem-odparł chłopak
-a wyjeżdżacie gdzieś?- Jessie
-tak jedziemy w trasę -Joe
-wow to miłej podróży a Nicki za niecały tydzień wraca-Nadia
-ok. to ja jakby co to się do niej odezwę-Joe
-spoko-odparły dziewczyny
Jeszcze trochę pogadały z Jonasem poczym udały się do domu
W Polsce:
Nicki szykowała się na spotkanie z Fabianem powiedziała cioci że może późno wrócić żeby się nie martwiła. Dziewczyna  zastanawiała się co też Fabian wymyślił na dzisiaj miała nadzieje że nic głupiego.
-ciociu ja wychodzę-Nicki
-dobrze miłej zabawy-odparła ciocia
Panna Wesley kierowała się w stronę parku gdy dotarła na miejsce usiadła na ławce i po niecałych dwóch minutach w parku znalazł się Fabian przywitał się z dziewczyną i udali się do restauracji na kolację przy kolacji dużo rozmawiali i się śmiali po pysznej kolacji para znajomych udała się na krótki spacer
-Nicki a co powiesz na karaoke?- spytał Fabian
-hmm to dobry pomysł -odparła dziewczyna
-a jesteś pewien że chcesz ze mną śpiewać?- Nicki
-tak zwłaszcza po tym jak mi opowiedziałaś o tym konkursie szkoda że mnie tam nie było-rzekł chłopak
-no to chodźmy i sam się przekonasz-Nicki
W czasie drogi na karaoke trochę się popychali  trochę się gonili i ciągle się śmiali jak to młodzi ludzie a gdy dotarli na miejsce postanowili że każdy zaśpiewa sam a potem jakiś duet
Pierwsza śpiewała Nicki śpiewała piosenkę Seleny Gomez pt” Hit the lights”
-Nicki:  It's the boy you never told I like you,
it's the girl you let get away.
It's the one you saw that day on the train
but you freaked out and walked away.
It's the plane you wanna catch to Vegas,
Things you swear you'll do before you die,
It's the city of love that waits for you
But you're too damn scared to fly.

Hit the lights,
let the music move you!
Lose yourself tonight,
come alive!
Let the moment take you,
lose control tonight! x2

It's the time that you totally screwed up
Still you're tryin' get it out your brain.
It's the fight you had when you didn't make up,
it's the past that you're dyin' to change.
It's all the money that you're saving
While the good life passes by.
It's all the dreams that never came true,
'Cause you're too damn scared to try.

Hit the lights,
let the music move you!
Lose yourself tonight,
come alive!
Let the moment take you,
lose control tonight! x2

It's a mad, mad world,
gotta make an escape!
It's a perfect world,
when you go all the way!

Hit the lights,
let the music move you!
Lose yourself tonight!

So let's go, go, go, go
all the way!
Yeah, let's go, go, go, go
night and day
from floor to the rafters!
People raise your glasses,
we could dance forever!

Hit the lights,
let the music move you!
Lose yourself tonight,
come alive!
Let the moment take you,
lose control tonight!

It's a mad, mad world,
gotta make an escape!
It's a perfect world,
when you go all the way!

Hit the lights,
let the music move you!
Lose yourself tonight.
Teraz przyszła kolej na Fabiana który śpiewał piosenkę pt “Zakochałem się” zespołu Boys
-Fabian: To zaczęło się tak: byłaś z nim, a ja sam,
mignął nagle gdzieś obraz twój.
Serce biło, jak młot, rozum szeptał mi, że
że to właśnie miłość jest.
Kilka drinków wypitych przy tobie - i wiem,
kilka spojrzeń na ciebie - już wiem:

Ref:
Zakochałem się. Tak, to dziwne jest.
Zakochałem się. Tak, to takie proste.
Wniosłaś w moje życie ten blask,
który sercom otworzy znów czar.

Będę z tobą - ty wiesz, mym marzeniem tyś jest,
na dobranoc twój mały gest.
Pocałunki po świt, jestem z tobą, a ty
dajesz to, co najlepsze masz.
Kilka szczerych uśmiechów od ciebie - i wiem,
kilka czułych gestów - już wiem:

Ref:
Zakochałem się...

Zakochałem się, a ty śnisz,
to szczęście, że los dał wytrwałość mi.

Ref:
Zakochałem się... x2.
A na koniec był duet zaśpiewali piosenkę Libera i Sylwii Grzeszczak pt „Mijamy się”
Który raz myślę: to właśnie Ty
kolejny błąd
tracę moc dzień po dniu.
Może rok świetlny stąd
może to niespełna krok
dzieli nas od siebie już.

Czy drogi te złączy los?
Czy będzie nam to pisane?
tak szybko kręci się świat
niewiele tego, co trwałe.

Ref.: Mijamy się
może to właśnie Ty?
Tylko dlaczego wciąż
mamy osobno iść?
Stale mijamy się
zrobię największy błąd
Ty się zjawisz, a ja
powiem że to nie to.

I każdego dnia
pytam gdzie jesteś, gdzie?
Jak długo jeszcze?
bo w tym szalonym świecie
już nie chcę
kierować się na drogę chaosu
ty znasz najlepszy sposób
jak chcę Tego dotyku włosów
i z oczu Twych kraść
każde spojrzenie
ich blask, jak ukojenie
i żyć tutaj jak w niebie.
Kto dzisiaj chce niech próbuje
Cię wypatrzeć w tłumie
a czas
niebłagalnie wciąż gna
i nadal szukam
przestać nie umiem

Czy drogi te złączy los?
Czy będzie nam to pisane?
tak szybko kręci się świat
niewiele tego, co trwałe.

Ref.: Mijamy się
może to właśnie Ty?
Tylko dlaczego wciąż
mamy osobno iść?
Stale mijamy się
zrobię największy błąd
Ty się zjawisz, a ja
powiem że to nie to.

Czy kiedyś się spotkamy?
Nie wiem gdzie Ciebie szukać mam.
Może byłeś niedaleko
Może minęliśmy się?
i nie będzie drugiej szansy
kto wie?

Ref.: Mijamy się
może to właśnie Ty?
Tylko dlaczego wciąż
mamy osobno iść?
Stale mijamy się
zrobię największy błąd
Ty się zjawisz, a ja
powiem że to nie to. 
- nie wiedziałam że tak dobrze śpiewasz-Nicki
-oj bez przesady-Fabian
-nie bądź już taki skromny-Nicki
-w sumie o tobie mogę to samo powiedzieć-odparł chłopak
Chłopak odprowadził Nicki do parku podziękował za mile spędzony czas i na pożegnanie dał  jej całusa w policzek i udał się w swoją stronę.
Niecały tydzień później:
Nadszedł dzień powrotu Nicki do LA od rana dziewczyny pomagały Nicki w pakowaniu Sonia wyszła z Maxem na spacer wuja zaprosił Fabiana na obiad gdzie okazało się że chłopak też leci do LA do taty to wuja powiedział że zawiezie ich na lotnisko Nicki cieszyła się że będzie miała z kim porozmawiać podczas lotu napisała do Nadii o której ma samolot i czy ktoś odbierze ją z lotniska. Później wuja zrobił wszystkim wspólną fotkę a potem Nicki i Fabianowi osobną fotkę.
No i nadeszła godzina wyjazdu Fabian pojawił się tak jak obiecał pomógł wnieść walizki pożegnał się z dziewczynami wziął Maxa żeby Nicki mogła się z wszystkimi pożegnać i udał się w stronę samochodu tam czekały na niego mama i babcia pożegnały się z chłopakiem i Nicki i wuja ruszył w stronę lotniska.
Na lotnisku na Nicki czekała Nadia i Demi od razu jak zobaczyły przyjaciółkę to ruszyły w jej stronę i rzuciły się jej na szyje o mało co ją nie przewracając. Nicki przedstawiła przyjaciółką Fabiana i razem z chłopakiem udała się w kierunku jego taty gdzie chłopak przedstawił ją tacie tam się pożegnali a Nicki wraz z Maxem udała się do dziewczyn i razem ruszyły do domu.    

1 komentarz:

  1. Super! Super! Super! Już nie mogę się doczekać co będzie dalej! A tak z ciekawości to kiedy Nadia rozpozna tego kumpla Jamesa co ją wtedy odwoził jak Nicki była chora?? Czekam nn

    OdpowiedzUsuń