niedziela, 7 października 2012

rozdział 41


Rozdział 41 powrót Nicki i wizyta Fabiana
W drodze do domu dziewczyny poinformowały Nicki że Jessie z nimi mieszka i że Joe o nią pytał natomiast panna Kędziora chciała wiedzieć jak było u wuja i skąd zna tego chłopaka z którym przyleciała do LA. Nicki obiecała że jak dojadą do domu to o wszystkim opowie ale  pierwsze co zrobi jak znajdzie się w domu to weźmie szybki prysznic i zajmie się Maxem a potem będzie do dziewczyn dyspozycji. Gdy dotarły do domu zobaczyły na podjeździe samochód Jamesa czyli chłopacy już są w domu
-a oni co tu robią?- Nicki
- podejrzewam że chcą się z tobą przywitać –Demi
-no chyba że tak coś czuje że to będzie długa noc-panna Wesley
-raczej masz rację-Nadia
Dziewczyny weszły do domu Dee poprosiła Carlosa żeby wniósł walizki Nicki do domu a panna Wesley udała się do pokoju i tak jak mówiła tak zrobiła
A reszta ekipy usadowiła się w salonie i rozmawiali w najlepsze gdy Nicki opuściła łazienkę zaczął dzwonić jej  telefon to Joe się do niej dobijał dziewczyna postanowiła odebrać
N: no cześć
JJ: cześć jesteś już w LA?
N: niedawno wróciłam do domu dziewczyny mi mówiły że się o mnie pytałeś chciałeś coś?
JJ: to prawda pytałem o ciebie bo chciałem pogadać a przede wszystkim to chciałem się pożegnać
N: pożegnać?
JJ: tak dziewczyny ci nie mówiły?
N: tylko powiedziały że o mnie pytałeś a gdzie wyjeżdżasz?
JJ: razem z braćmi jadę w trasę
N: to fajnie miłej podróży
JJ: dziękuje
N: a kiedy wyruszacie?
JJ: za niecałą godzinę
N: wow to szybko myślałam że jutro
JJ: no to się pomyliłaś jak widzisz spieszy się moim braciom
N: i tobie pewnie też wybacz Joe ale muszę kończyć będę musiała zająć się Maxem
JJ: ok. to nie będę przeszkadzał
N: spoko a ja raz jeszcze życzę miłej podróży
Po skończonej rozmowie  Nicki zajęła się Maxem i udała się do salonu gdzie czekały na nią dziewczyny i chłopacy
-cześć wszystkim-Nicki
-witamy w domu-Carlos
-no cześć miło cię widzieć-Dustin
-a teraz opowiadaj jak było- Jessie
- dokładnie-reszta się z Jessie zgodziła
Zatem dziewczyna zaczęła opowiadać jak było < kwestie Fabiana pominęła powie dziewczyną później> a reszta słuchała jak zaklęci
-no dość już o mnie lepiej powiedzcie co u was?- Nicki
- to zależy do kogo kierowałaś pytanie-rzekł Logan
-panie Henderson to pytanie jest skierowane do dziewczyn jak i do was chłopoki- Nicki
-to pozwól że ci odpowiem u nas dużo się dzieje mamy full pracy –Logan
-no a u nas prócz tego że Jessie się wprowadziła to Dee planuje malowanie w swoim pokoju-Nadia
- taaak najwyższy czas na malowanie i prócz tego Joe nas nawiedza i Chłopoki z 1D pytają o ciebie-panna Lovato
-a Joe czego chce?- James
-raczej czego chciał-Nicki
-no to czego chciał?- James
-chciał ze mną porozmawiać i się pożegnać przed wyjazdem w trasę już powinni być w drodze na lotnisko-Nicki
-a skąd to wiesz?- Dee
- dzwonił do mnie jak byłam w pokoju-Nicki
-aaa chyba że tak –Nadia
Przyjaciele jeszcze trochę porozmawiali a potem chłopacy udali się do swoich domów  natomiast dziewczyny chciały wiedzieć jak poznała Fabiana tak więc panna Wesley po raz kolejny opowiedziała dziewczyną jak poznała Fabiana i co on robi w LA
-a kiedy poznam tego całego Fabiana?- Jessie
-jak przyjdzie do nas to go poznasz-Nicki
-trzymam cie za słowo- Jessie
Dziewczyny jeszcze wymieniły parę zdań po czym każda udała się do swojego pokoju i poszły spać
Tym czasem u chłopaków :
Wszyscy się cieszyli że Nicki wróciła i zgodnie stwierdzili że pobyt u wuja dobrze jej zrobił chodź każdy sądził że dziewczyna nie powiedziała im wszystkiego ale uznali że to tylko im się wydawało za to zaczęli śmiać się z Logana
-a widzieliście jak Logi patrzył na Nicki?- Carlos
-no niby jak na nią patrzyłem?- Logan
-tak jakbyś ją pożerał wzrokiem-rzekł Pena
-uuu Logan się zakochał –Kendall
-weźcie się zamknijcie-Logan
-jakby to nie była prawda to byś tak nie reagował-James
-a może tak reaguje bo to mnie wkurza i mam już dość tego-Henderson
-ej stary lepiej się przyznaj że się w niej bujasz-Schmidt
-yyy no tego yyy no Nicki mi się podoba-powiedział Henderson
-ha! A jednak jest coś na rzeczy-Carlos
-ale i tak nic z tego nie będzie wiec dajcie mi spokój-Logan
-no weź spróbuj o nią zawalczyć pokaż jej że ci na niej zależy i poznaj ją bliżej a wy chłopaki dajcie mu spokój- Dustin
-dzięki stary a teraz wybaczcie ale pojadę do siebie a wy bawcie się dobrze na razie-Henderson
-no do zobaczenia-rzekli chłopacy
Następnego dnia Nicki wstała wcześnie wyszła z psem na spacer i zrobiła drobne zakupy i postanowiła zrobić śniadanie do dziewczyn gdy śniadanie było gotowe dziewczyna udała się do salonu włączyła TV na kanał muzyczny i piła ciepłe kakao i pisała smsy z Fabianem. Przyjaciółki były zdziwione tym że śniadanie jest zrobione później Demi pokazała Nicki kolor farby jaki wybrała do pokoju i zabrała laski do studia.  Nicki powiedziała że na obiedzie będą miały gościa Fabian przychodzi i Jessie będzie miała okazję go poznać przyjaciółki bardzo się ucieszyły i już planowały co by tu na obiad zrobić. Po powrocie ze studia panna Maslow udała się do swojego kuzyna i razem z nim pojechała na drobne zakupy gdyż James chciał kupić prezent do mamy na urodziny a Jessie miała mu towarzyszyć.  No nadszedł moment przyjścia Fabiana obiad był już gotowy dziewczyny się postarały gdy chłopak zjawił się w domu Nicki przedstawiła mu Jessie i zaprowadziła chłopaka do salonu chłopak przywitał się z dziewczynami zasiedli do wspólnego obiadu przy którym było dużo rozmów i śmiechu dziewczyny polubiły Fabiana okazało się że Demi zna jego tatę a nawet z nim współpracowała przy nagrywaniu teledysku do jednej piosenki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz