czwartek, 4 października 2012

rozdział 31


Rozdział 31 przyjazd Jessie
Gdy przyjaciele wrócili do domu dziewczyn bardzo się zdziwili bo Max spał na kanapie przykryty czerwonym kocykiem
-Nicki a to nie jego kocyk? -Dee
- tak to jest jego kocyk dziwi mnie to że sam się przykrył no i że akurat w salonie śpi-Nicki
-no przecież masz zamknięty pokój to jak miał się tam dostać? -James
-no jakoś się dostał skoro ma swój kocyk-Nadia
-dokładnie-Nicki
Po krótkiej rozmowie chłopacy rozeszli się do swoich domów a dziewczyny wraz z Dee udały się do studia a potem na zakupy
Oczami Logana:
Boże jakie ładne oczy ma Nicki no tylko musze się panować żeby nie wyskoczyć znów z tym tekstem przy chłopakach a co do Nicki i Nadii to dość fajne dziewczyny i przyjaciółki też dzięki nim na twarzy Dee znów gości uśmiech no może dość o nich należy się teraz zająć sobą co by tu zrobić? Hmm już wiem zrobię drobne zakupy i wybiorę się do rodziców dość dawno u nich nie byłem. Chłopak tak jak mówił tak też zrobił
Tym czasem u Jamesa:
Wraz z Jamesem do jego domu udał się Dustin kumple trochę powygłupiali się i teraz pijąc kawę rozmawiają
-stary widziałeś jak Logi patrzy na Nicki?- James
-   widziałem ale wydaje mi się że jest nią tylko zauroczony-rzekł Dustin
-mówisz? A może się chłopak zakochał tylko boi się do tego przyznać? -spytał Maslow
- jeśli ty się zakochałeś to nie znaczy ze zaraz cały zespół musi się zakochiwać-Belt
-ja zakochany? Pff wydaje cie się-Maslow
-oj nie stary nie wydaje mi się wystarczy spojrzeć jak się zachowujesz w towarzystwie Demi- odpowiedział Dustin
Chłopacy długo rozmawiali na ten temat gdy nagle usłyszeli dzwonek do drzwi
-spodziewasz się kogoś? -Dustin
-nie ale sprawdzę kto to-James  
James poszedł otworzyć drzwi a tam stała jego kuzynka Jessie
-Jessie co za niespodzianka wejdź- James
Dziewczyna weszła a James wniósł walizki do środka poczym przytulił kuzynkę do siebie i zaprowadził do salonu Jessie przywitała się z Dustinem i usiadła razem z chłopakami w salonie
-Jessie a co sprowadza cie do LA?- Dustin
-postanowiłam odwiedzić kuzyna i przyjaciół-odparła dziewczyna
-a to fajnie może poznasz dziewczynę Jamesa?- Dustin
- Dustin przestań to tylko moja przyjaciółka-James
-dziewczynę? James czy ja o czymś nie wiem? -Jessie
-Dustin tak tylko powiedział a ona jest moją przyjaciółką-odpowiedział Maslow
-ona to znaczy kto?- Jessie
-Demi Lovato- rzekł Belt
-no James Demi pasuje do ciebie zawalcz o nią-powiedziała Jessie
-oj dajcie mi spokój -Maslow
-tej stary nie denerwuj się-Dustin
-to nie gadajcie głupot zaniosę twoje walizki Jessie- Maslow
- ok. dziękuje kuzynku- Jessie
James zaniósł walizki do pokoju na piętrze a Jessie rozmawiała w salonie z Dustinem
Tym czasem u dziewczyn:
-Boże padam z nóg-Nadia
-oj Nadii nie było tak źle- Dee
-racja było fajnie ale sprawdzę co u Maxa pewnie będzie trzeba z nim wyjść-Nicki
-Nicki tobie bardziej się podobało w studiu niż na zakupach-Nadia
-a i tu się mylisz, Maxiu Max no chodź pójdziemy na spacer-Nicki
Psiak od razu podleciał do dziewczyn przywitał się z nimi i czekał na swoją panią Nicki przyszła z pokoju ze smyczą ubrała w nią Maxa i poszli na spacer.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz