środa, 5 września 2012

rozdział 15


Rozdział 15 urodziny Nadii

No i nadszedł ten dzień , dzień urodzin Nadii wraz z Demi wszystko zaplanowałam a Nadia o niczym nie wie. Po udanej nocce u Demi wraz z Nadią udałyśmy się na uczelnie a biedna Nadia nie ma pojęcia co się święci. W czasie przerwy dostałam telefon od Demi w którym powiedziała  mi że na przyjęciu będzie nasz przyjaciel z Polski trochę się zdziwiłam ale panna Lovato powiedział że to jest prezent dla solenizantki więc nie mogłam nic mówić. po tym telefonie udałyśmy się na zajęcia taneczne, ale przed tymi zajęciami zaczepił nas jakiś chłopak
-część dziewczyny  nie widziałyście może Jamesa?- spytał chłopak
- hej gdzieś tu powinien być-Nadia
-tak koleżanka ma racje weź rozejrzyj się może go znajdziesz -Nicol
-ale ze mnie głupiec zapomniałem się przedstawić jestem Dustin Belt-rzekł chłopak
-miło nam ja jestem Nadia a to jest Nicol- rzekła Nadia
-mi też jest miło was poznać o widzę że idzie James-uśmiechnął się Dustin
-o hej dziewczyny cześć Dustin widzę że poznałyście mojego kolegę-rzekł James
- jak widać –Nadia
-a co ty tu robisz stary? –Maslow
- jak to co przyjechałem po ciebie jesteś mi potrzebny-Dustin
-ale że teraz? Mam akurat zajęcia taneczne-Maslow
-no akurat teraz-Dustin
-no dobrze dziewczyny pożyczycie mi później zeszyty?- spytał Maslow
-to przyjdź później po zeszyty –Nicol
-dziękuje i miłej zabawy na zajęciach pa-powiedział James
-no pa-odpowiedziałyśmy koledze i weszłyśmy na zajęcia
Na zajęciach okazało się że Nadia ma talent taneczny
-ej siostra czemu nic nie mówiłaś że masz dar do tańca?- Nicol
-a wiesz że nie wiedziałam o tym-śmiała się Nadia
Po zajęciach przyjechała po nas Demi i pojechałyśmy z nią na zakupy
Po zakupach Demi powiedziała że mamy się u niej wstawić bo ma pewną niespodziankę dla nas
-wiesz może o co jej chodzi? -spytała Nadia
-nie mam pojęcia kochana-Nicol
O omówionej godzinie zjawiłyśmy się u Demi Joe też już u niej był i pomagał jej w kuchni
Panna Lovato  zaprowadziła Nadie do jej pokoju i nieokazała jej schodzić do póki jej niezawiła
Potem wraz z Joe przyniosła do salonu tort z 21 świeczkami przygotowała Szampana muzykę balony i serpentyny. Powiedziała że Tomek jest w pokoju gościnnym a Joe poszedł zawołać Nadie
Gdy dziewczyna zeszła na dół ten zakrył jej oczy i prowadził ją do salonu Nicol w tym czasie poszła po Tomka
-Joe czemu mam zasłonięte oczy gdzie mnie prowadzisz?- Nadia
-spokojnie pawie jesteśmy na miejscu- Jonas
-Joe ale o co chodzi?- Nadia
-zaraz się przekonasz –Joe  poczym wprowadził solenizantkę do salonu odsłonił jej oczy a wszyscy krzyknęliśmy NIESPODZIANKA!!!!!
-pamiętaliście?- Nadia
-no pewnie że pamiętaliśmy- Demi
- a teraz mam kolejną niespodziankę do ciebie Demi
-tak a jaką?- Nadia
-wystarczy że się odwrócisz- Nicol
I Nadia zrobiła tak jak powiedziała jej przyjaciółka odwróciła się i zobaczyła tam swojego przyjaciela
-Tomek!!!!-Nadia
- tak to ja WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO-Tomek
-Demi dziękuje-Nadia
-nie musisz mi dziękować a teraz świętujmy –Demi  i przyjaciele świętowali
Po chwili  Nicol dostała telefon od Maslowa z pretensjami że musi klamkę całować więc Nicol podała mu adres koleżanki   a ten się tam zjawił a okazało się że Maslow i Demi się znają!!!
-no ale numer to wy kumplujecie się z Demi?- James
-no tak Maslow kumplują się ze mną a co przeszkadza ci to?- Demi
-nie no spoko a co to za imprezka?- James
-urodziny Nadii-Joe
-ooo to wszystkiego najlepszego Nadio-James
-dziękuje-Nadia 
I tak Maslow poznał Tomka i został na imprezce a potem udał się do domu i powiedział że jego koleżanki z uczelni kumplują się z Demii a chłopacy za wszelką cenę chcą je poznać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz