poniedziałek, 10 września 2012

rozdział 19


Rozdział 19 obawy i prośba Jamesa
Przyjaciółki po powrocie do akademika szykowały się na zajęcia ale było im tak jakoś smutno w końcu pożegnały się z przyjacielem.
-szkoda że już musiał jechać- Nadia
-no szkoda ale nic nie poradzimy a teraz chodź bo spóźnimy się na zajęcia-Nicki
-ok. tylko skorzystam jeszcze z toalety-Nadia
-no dobrze a ja poczekam- Nicol
W czasie gdy dziewczyny się szykowały na uczelni pojawił się James i znów chodził za nim sznur dziewczyn a chłopak miał tego pomału dość. A  gdy zobaczył swoje koleżanki na twarzy pojawił mu się uśmiech
-cześć dziewczyny co macie takie smutne miny?- James
-cześć a mamy takie miny ponieważ Tomek wrócił do Polski-Nadia
-nie martwcie się na pewno jeszcze przyjedzie bądź wy pojedziecie do niego-Maslow
-masz rację dzięki trochę nam się humor poprawił- Nicol
-zawszę służę pomocą a teraz chodźcie na zajęcia-James
Zajęcia przebiegły zaskakująco szybko a jutro są zajęcia z wokalu a tymi zajęciami Maslow przejmował się najbardziej ale nie okazywał tego przynajmniej na uczelni.
-dziewczyny mam do was prośbę-James
-jaką?- Nadia
 -pokażecie mi układ z zajęć tanecznych?- James
Dziewczyny spojrzały na siebie i stwierdziły że pokażą koledze układ
-no dobrze pokażemy ci ten układ tylko kiedy ci pasuje i o której?- Nicol
-o to fajnie jeśli chodzi o to kiedy mi pasuje to może być sobota a godzinę to wy wybierzcie-odparł chłopak
-no dobrze damy znać a gdzie się spotkamy?- Nadia
- to umówmy się tak dacie mi znać co i jak a ja po was przyjadę i coś wymyślimy pasuję?- Maslow
-pasuje –odpowiedziały zgodnie dziewczyny. Po czym znajomi rozeszli się w swoje strony.
U chłopaków:
-chłopaki!!! chłopaki!!! potrzebuje pomocy-krzyczał James
-czego się drzesz przecież słyszymy-Carlos
-a o co chodzi?- Dustin
- a chodzi o to że jutro na uczelni mam zajęcia wokalne a Nicol i Nadia też na nich będą a one nie znają nas ale Demi mi mówiła że słyszały jedną naszą piosenkę i mogą poznać mnie po głosie a zwłaszcza Nicol- Maslow
-a czemu zwłaszcza Nicki?- Dustin
-a temu że Demi mówiła że ona rozpoznaje głosy i wie kto co śpiewa-odparł chłopak
-no to stary masz problem-Schmidt
-no wiem i temu proszę was o pomoc-Maslow
-na pewno coś wymyślimy-Henderson
-a póki pamiętam w sobotę jestem niedostępny-James
- a to niby czemu randkę masz?- Pena
- jeśli przećwiczenie układu z zajęć tanecznych nazywasz randką to tak może być-śmiał się Maslow
-a z kim będziesz miał tę próbę?- Henderson
- no z Nadią i Nicol- odpowiedział Maslow
-wow ty to masz szczęście chłopie-stwierdzili chłopacy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz