czwartek, 6 września 2012

rozdział 16


Rozdział  16 propozycja randki
Po przyjęciu urodzinowym Nadii wszyscy byli lekko skacowani bo impreza szła pełną parą nie musiałyśmy iść na uczelnie na szczęście. Joe pomógł nam posprzątać i udał się do siebie a ja wraz z Nadią postanowiłyśmy wypytać Demi skąd zna Maslowa tak jak postanowiłyśmy tak też zrobiłyśmy. Tomek spał a my wypytałyśmy Demi.
-Demi mamy do ciebie pytanie-zaczęła Nadia
-tak to słucham-rzekła Demi
-yyy nie wiem czy wypada o to pytać ale skąd znasz Jamesa?- Nicol
-a oto chodzi w sumie ja też was powinnam o to spytać- Demi
-no ale my byłyśmy pierwsze ale jak nie chcesz mówić to nie musisz-Nadia
-nie no spoko powiem wam- Demi
-no to słuchamy- Nicol
- Jamesa poznałam przez mojego wieloletniego przyjaciela Logana- Demi
-  wieloletniego to jak długo się znacie?- Nadia
- z Loganem znam się 11 lat a Maslowa poznałam na jednej z imprez organizowanych przez Logana właśnie- Demi
-no a wy laski skąd znacie Jamesa?- Demi
- a James ci nie mówił?- spytała Nadia
-a co miał mi niby powiedzieć?- Lovato
- a no to że chodzimy razem na zajęcia i właśnie tam go poznałyśmy- Nicol
- no widzicie nic mi nie powiedział- Lovato
-hej dziewczyny ominęło mnie coś?- Tomek
- no cześć śpiochu-przywitały chłopaka dziewczyny
-ominęło cie jedynie sprzątanie-Nadia
-może kawy?- Demi
-po proszę-Tomek
Panna Lovato udała się do kuchni i zaparzyła dla wszystkich kawę
W tym czasie u pana Maslowa:
-to mówisz że te twoje koleżanki znają Demi?- po raz kolejny Logan zadał to pytanie
-czy ty mnie w ogóle słuchasz?- spytał James
-noo tak-odparł Logan
-no chyba nie bo po raz enty zadajesz to pytanie-James
-słuchaj Logi te koleżanki Jameza znają się z Demi- rzekł blondas
-no to musimy je poznać-Henderson
-muszę cie trochę pohamować-Maslow
-to znaczy?- Logan
-te dziewczyny nie znają BTR- Maslow
-no co ty mówisz naprawdę nie znają BTR?- Carlos
-no tak jakby znały BTR to by zachowywały się tak jak inne laski z uczelni-James
- a nie pomyślałeś że mogą nas znać ale mogą traktować nas jak normalnych chłopaków którymi jesteśmy?- Schmidt
- no o tym to nie pomyślałem ale te laski mają dziwny akcent pewnie nie są z stąd- James
-to trzeba to sprawdzić-Logan
- a niby jak?- Carlos
-ja już coś wymyśle-rzekł Henderson poczym udał się do swojego pokoju i zadzwonił do swojej wieloletniej przyjaciółki.
W tym czasie Nadia i Nicol wraz z Tomkiem poszli na miasto i świetnie się bawili jak zawsze w swoim towarzystwie. Nicol dostała smsa od Joe z zaproszeniem na randkę i powiedziała o tym Nadii
-Nadia co ja mam mu odpisać?- Nicol
- odpisz mu że się zgadzasz i że nie możesz się doczekać spotkania-Nadia
-na serio mam mu tak napisać?- Nicol
- no tak jak ty tego nie zrobisz to ja to zrobię-Nadia
-dobrze już dobrze tak mu napiszę- Nicol
-no i to mi się podoba udanej randki życzę-Nadia
Nicol zrobiła tak jak przyjaciółka jej radziła i postanowiła iść na zakupy a Nadia i Tomek jej towarzyszyli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz