środa, 12 września 2012

rozdział 20


Rozdział 20 próba i spotkanie z Loganem
Dziewczyny tak jak umówiły się z Jamesem dały mu znać cała trójka ma się spotkać o 17 u dziewczyn a potem to się wymyśli gdzie udadzą się na próbę. Punkt 17 dziewczyny usłyszały dzwonek do drzwi.
-cześć ale jesteś punktualny-Nicki
-cześć-odparł chłopak
-napijesz się czegoś?- Nadia
-nie dziękuje-James
-i co wymyśliłeś gdzie możemy przećwiczyć układ?- Nicol
-yyy jeśli to nie sprawi wam kłopotu to możemy u mnie w domu-James
-no ale ty przecież mieszkasz z Dustinem i innymi chłopakami –Nadia
-fakt ale akurat ich nie ma-Maslow
-no dobrze może być u ciebie- Nicol
Poczym w trójkę udali się do domu Maslowa
-chłopie ale miejscówka niezła-Nadia
-dzięki-odparł chłopak
-no to co jesteś gotowy?- Nicol
-tak-James
Dziewczyny pokazały Jamesowi układ poczym zaczęły uczyć go kroków chłopak mylił kroki i o mało co się nie przewrócił ale w ostatniej chwili złapał go Logan
-dzięki stary a co ty tu robisz?- Maslow
-wróciłem po telefon a może mnie przedstawisz koleżankom?- Henderson
-yy no tak ale ze mnie gapa dziewczyny poznajcie proszę to jest Logan, stary to jest Nicol chłopak wskazał niebieskooką dziewczynę oraz Nadia poczym wskazał na zielonooką dziewczynę-James
-miło mi was poznać-uśmiechnął się chłopak ale nie spuszczał wzroku z Nicol
-nam również –odparły dziewczyny
- no to ja nie będę wam przeszkadzał bawcie się dobrze-Henderson
-dzięki stary-Maslow
-no co powiecie na przerwę?- James
-mała przerwa się przyda-Nadia
-to ja przyniosę coś do picia-James
Chłopak udał się do kuchni a dziewczyny w tym czasie wymieniły parę zdań między sobą
-widziałaś ten chłopak nie spuszczał wzroku z ciebie-rzekła Nadia
-oj przesadzasz- Nicol
- nie przesadzam mówię jak jest zresztą James może potwierdzić-Nadia
-co mam potwierdzić?- James
- a to że Logan nie spuszczał wzroku z Nicki-Nadia
Chłopak położył na stole szklanki i sok oraz jakieś ciastka
-no Nadia ma rację Logi gapił się na ciebie jak nie wiem co-Maslow
-wiecie co wydaje mi się że oboje zmyślacie-Nicki
-no ale kiedy my nie zmyślamy- James
-no niech już wam będzie-Nicki
Po tej wymianie zdań powrócili do układu Jamesowi szło już lepiej podczas próby Maslow przeżywał  fakt że Nadia ma talent do tańca. Po skończonej próbie James odwiózł dziewczyny do akademika i raz jeszcze podziękował za pokazanie układu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz