środa, 9 stycznia 2013

rozdział 87


Rozdział 87 Powrót Nicki i sprzeczka w szpitalu
Kilka tygodni później
-Boże nie mogę uwierzyć że Nicki wraca do domu- mówiła od rana Nadia
-my tez się cieszymy tylko szkoda że tata tego nie zobaczy-Ada
-ale na pewno się cieszy że Nicki wraca zresztą zadzwoni do nas albo do niej –rzekła Demi
-a tak szczerze dziewczyny chłopacy wiedzą że Wesleyówna wychodzi?- Jess
-yyy nie niewiedzą-odpowiedziała panna Lovato
-co? Czemu? -pytała Jess
-Nicki prosiła aby nic im nie mówić-odpowiedziała Ada
-aaa chyba że tak- Jess
-no to co będzie Party Hard? –Jess
-Jezu całkiem zapomniałam –Ada
-co znowu zapomniałaś?- dziewczyny
-miałam chłopakom z 1D powiedzieć kiedy Nicki wychodzi oni mnie zabiją-Ada
-chyba najpierw jeden wykorzysta a reszta zabije-śmiały sie dziewczyny
-oj dajcie spokój Lou i ja jesteśmy przyjaciółmi nic więcej-Ada
Po czym poszła do swojego pokoju i zadzwoniła do ekipy z Londynu
Dziewczyny tym czasem planowały co będą robić gdy Nicki pojawi się w domu
Warto dodać że Big Time Rush  nie wie o tym że Nicki wychodzi tylko wie o tym Gustavo ale obiecał że nic chłopakom nie powie.
Ada w między czasie wyszła z Maxem na spacer włączyła sobie muzykę i udali się do parku
W szpitalu :
Nicki odebrała wypis i się pakowała włączyła odtwarzacz w telefonie akurat leciała piosenka Weekend „Ona tańczy dla mnie” dziewczyna śpiewając i tańcząc sobie pakowała się do domu 
Pielęgniarki które zaprzyjaźniły się z dziewczyną mimo że swoją zmianę miały na późniejszą godzinę to i tak przyszły do szpitala pożegnać się z dziewczyną .
O godzinie 14 po Nicki przyjechała Demi i wraz z panną Wesley skierowała się w stronę domu.
Dziewczyny przygotowały obiad i tylko czekały aż Dee zjawi się z Nicki
Max wyczuwał co  się działo i czatował  pod drzwiami nie chciał odejść mimo iż dziewczyny  go wołały on uparcie stał pod drzwiami i czekał aż Nicki pojawi się w domu.

Tym czasem u chłopaków :
-chłopaki długo będziecie się szykować?- narzekał Henderson
-co jest Logie Bear?- spytał Kendall
-tak tylko może mnie nazywać jedna osoba a tą osobą  nie jesteś ty Kendall-odparł Logan
-daj spokój Logan a tobie co jest?- James
-mi? nic –rzekł Logan
-taa jasne a ja nie nazywam się Pena-wtrącił się Carlos
-boże spytać się nie można bo zaraz się czepiacie-Logan
- to może powiesz o co chodzi?- James
-pytałem gdyż chciałem wybrać się do Nicki –odpowiedział Logan po czym opuścił studio
-aaaaa to o to mu chodziło –powiedzieli chłopacy i zaczęli się śmiać  i również  opuścili  studio
Logan poczekał na kolegów i razem udali się coś  zjeść  po czym wszyscy postanowili  udać się do szpitala  do Nicki
W szpitalu:
Chłopacy zjawili się w szpitalu i od razu  zaczęła się sprzeczka gdyż nie zastali w pokoju Nicki
-co jest? gdzie jest Nicki?- pytał Kendall
-sam chciałbym wiedzieć –odpowiedział Logan
-może jest na zabiegach-powiedział Carlos
-wątpię-odparł James
-czemu?- spytała reszta chłopaków
-gdyż nie ma w pokoju rzeczy panny Wesley-odparł Maslow
Nagle Logan wyszedł z pokoju  i zaczął szukać Lekarza bądź pielęgniarka
-przepraszam panią chciałbym o coś spytać-Logan
-przepraszam spieszę się –odpowiedziała pielęgniarka
-no …. ale … ja… dobra nieważne-powiedział Logan
-stary co jest?- Kendall
-właśnie nie wiem chciałem  spytać pielęgniarkę ale ona się spieszyła DO CHOLERY  CHCIAŁBYM WIEDZIEĆ CO JEST I GDZIE SIĘ PODZIEWA MOJA DZIEWCZYNA!!!!-Logan
-Logi uspokój się na pewno się dowiemy co i jak -Carlos
-CO USPOKÓJ SIĘ JA NIC NIE WIEM I DO JASNEJ CHOLERY CHCIAŁBYM WIEDZIEĆ!!!-Logan
-i dowie się pan-powiedział Lekarz
-o to świetnie najwyższy czas to może pan  nam powie-Logan
Chłopacy nie poznawali Logana nawet nic nie robili aby go powstrzymać bo wiedzieli że nie dadzą rady
-z panną Wesley jest już wszystko dobrze wyniki ma dobre tylko co roku  będzie musiała chodzić do kontroli i musi  uważać na siebie-Lekarz
-to dobrze a czemu jej tu nie ma?- James
-to wy nie wiecie?- spytał Lekarz
-niby czego?- spytali chłopacy
-tego że Nicki została dziś wypisana-powiedział Lekarz
-że co proszę?- Logan
- no to co pan słyszał dziś panna Lovato odebrała ją ze szpitala proszę wybaczyć ale muszę iść do pacjentów-Lekarz
-no to już wiemy co jest grane tylko czemu dziewczyny nic nam nie powiedziały?- Kendall
-no to musimy się dowiedzieć-James
-zdecydowanie-chłopacy
Po czym ruszyli w kierunku domu panny Lovato
U Demi:
Demi wraz z Nicki weszły do domu a Max zaraz podleciał do Nicki
-Maxiu mordo ty moja  jak ja cie dawno nie widziałam-Nicki
-ta zamiast z nami się przywitać to wita się z psem-Ada
-tej Wesleyówna wiesz  że z wami się widziałam a z Maxiem nie-Nicki
-no wiemy wiemy i wybaczamy- Jess
-uff co za ulga-śmiała się Nicki
Dziewczyny udały się do salonu aby coś zjeść a Max nie odstępował swojej pani na krok.
Gdy dziewczyny jadły obiad ktoś dobijał się do drzwi
-kto to może być?- Nadia
- nie wiem sprawdźmy –powiedziała Jess  i podeszła do okna
-Jess co ty robisz?- Demi
-jak to co? Sprawdzam kto sie dobija-odpowiedziała panna Maslow
-i co już wiesz?- Nadia
-tak wiem to chłopacy z BTR- powiedziała Jess
-czyli wiedzą że Nicki jest w domu –Nadia
Demi poszła otworzyć drzwi i wpuściła chłopaków do domu.

2 komentarze:

  1. no i jest nowy rozdział przepraszam że tak długo nic się nie pojawiało ale nie miałam weny i mam nadzieje że wam się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba :) Oj Logan... Nie wolno krzyczeć na lekarzy... Naprawdę boski rozdział i czekam nn ;**

    OdpowiedzUsuń