czwartek, 10 stycznia 2013

rozdział 88


Rozdział 88 kłótnia u Dee
Gdy Demi otworzyła drzwi chłopacy weszli do środka
-cześć mam pytanie czemu nam nie powiedziałyście że Nicki dziś wychodzi ze szpitala?- Logan
-hej mi też was miło widzieć a nie powiedziałyśmy gdyż….- panna Lovato nie dokończyła swojej wypowiedzi gdyż Nicki jej przerwała
-dziewczyny wam nic nie powiedziały gdyż ja je o to prosiłam chciałam zrobić Loganowi niespodziankę ale jak widzę nie udało mi się-rzekła Nicki
-aaa to takie buty a ten aferę w szpitalu zrobił-Kendall
-że co?- dziewczyny
-Kendall przesadza nie słuchajcie go-rzekł Henderson
-co nie słuchajcie chętnie dowiem się co mój chłopak zrobił-Nicki
-ale to nie jest konieczne naprawde –Logan
-co teraz boisz sie powiedzieć co zrobiłeś- Kendal
Nagle Logan ruszył w stronę Kendzia z zamiarem uderzenia go ale na drodze stanęła mu Nadia
-Ani mi się waż go uderzyć-Nadia
-zasłużył sobie-Logan
-Nie nie zasłużyłem sobie bo niby czym?- pytał Schmidt
-ty już dobrze wiesz czym-Logan
-chodzi ci o to co niedawno powiedziałem-Kendall
Logan nadal szedł w stronę kolegi  ale Nadia nadal stała na drodze Loganowi
-Nadii odsuń się nie chce cie uderzyć-rzekł Logan
-nie odsunę się-Nadia
-odsuń się bo dostaniesz-Logan
-nikt nie będzie sie bił a ja się nie odsunę-Nadia
-Nadii ma rację nikt nie będzie się bił stary co się z tobą dzieje zachowujesz się tak …..-James
-tak jakbyś miał okres- dokończyła Nicki która udała się do  salonu wraz z resztą dziewczyn  Maxem i Kulką.
-no to sobie nagrabiłeś -Carlos
-stary nie poznajemy cie-rzekli James Kendall którzy wraz z Carlosem podążyli za  dziewczynami
-chłopacy powiecie mi co ten zrobił?- spytała przyjaciół Nicki
Chłopacy spojrzeli po sobie i na Logana który wszedł do salonu
-może będzie lepiej jak on sam ci powie-rzekł Kendall
Wszyscy spojrzeli na Hendersona i czekali co on zrobi chłopak wziął głęboki wdech po czym opowiedział co się wydarzyło w szpitalu
-i o to było tyle hałasu?- Dee
-w sumie to chciałem was przeprosić za wszystko-Logan
Nagle było słychać czyjś telefon
-to mój -Nicki
-wybaczcie ale musze odebrać-powiedziała poczym udała się do swojego pokoju a Max rzecz jasna poszedł za nią.
Okazało sie dzwonił wuja chciał wiedzieć jak Nicki się czuje i w ogóle
Gdy panna Wesley skończyła rozmawiać wróciła do przyjaciół a Max został w pokoju gdyż spał na łóżku
-to co robimy?- Nicki
-hmm dobre pytanie-Ada
-może coś obejrzymy?- James
-super-ucieszyły się dziewczyny
-tylko co obejrzymy?- Carlos
-kolejne dobre pytanie-Nadia i Kendall poczym wybuchli śmiechem
-może obejrzymy  Bóg Zemsty” –Nicki
-a kto tam gra?- Carlos
-gra tam Nicolas Cage-odpowiedziała dziewczyna
-może być co wy na to?- Pena
-ok. i zrobimy seans filmowy resztę filmów się wybierze –Dee
-świetny pomysł ja ide zrobić coś  do picia-Nicki
-a ja coś do jedzenia-Nadia
- ja wraz z resztą wybierzemy kolejne filmy –Ada
Tak jak mówili tak też zrobili
Podczas oglądania filmów było wesoło wszyscy się śmiali i rozmawiali gdy przyjaciele oglądali 10 film z rzędu Nicki usnęła na kolanach Logana chłopak postanowił zanieść dziewczynę do jej pokoju i tak też zrobił reszta chłopaków zbierała się do domu ale pomogli dziewczyną w sprzątaniu
W pokoju Nicki:
Logan wszedł z Nicki do pokoju pies zeskoczył z łóżka a chłopak położył tam dziewczynę gdy kierował się do drzwi Nicki się odezwała
-dokąd idziesz?- Nicki
-myślałem że śpisz  a idę do domu-Logan
-zostań proszę-Nicki
-co mówiłaś?- powiedział chłopak lekko się uśmiechając
-zostań-powtórzyła Nicki
-jesteś pewna? A co powie reszta?- Logan
- jestem pewna dalej chodź się kłaść-Nicki
-no… ale…reszta…- Logan
-tak nagle przejmujesz się resztą niech myślą co chcą w końcu jesteśmy parą-Nicki
-masz rację kochanie tylko zamknę drzwi i zaraz jestem koło ciebie-Logan
-super –powiedziała dziewczyna
Chłopacy pożegnali sie z dziewczynami tylko James został bo tak był umówiony z Dee dziewczyny poszły do swoich pokoi a Dee poszła wraz z Jamesem.
Warto dodać że reszta domowników myślała że Logan poszedł do domu a tym czasem będzie czekać ich niespodzianka.

3 komentarze:

  1. Haha... Ale będą mieli niespodziankę jak w domu nie zastaną Logiego. Super rozdział jak zawsze. Czekam nn ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Super *_____* Jak zawsze super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.adussangelika.blogspot.com/2013/01/rozdzia-xxxviii.html zapraszam :)

      Usuń