piątek, 30 listopada 2012

rozdział 84


Rozdział 84 spotkanie z Seleną
Gdy Nicki obudziła się o  godzinie 8:00 miała już pierwsze zabiegi później lekarz poprosił dziewczynę na rozmowę. Podczas rozmowy Nicki z lekarzem do jej szpitalnego pokoju weszła panna Gomez przyszła sprawdzić jak czuje się dziewczyna którą przywieziono  za sprawą jej telefonu od Demi dowiedziała się że Nicki już się wybudziła po operacji a gdy weszła do jej pokoju to dziewczyny nie zastała pielęgniarka powiedziała jej że Nicki jest na zabiegach i że niedługo powinna wrócić. Panna  Gomez postanowiła zaczekać na Nicki w jej pokoju po nie całych 20 minutach panna Wesley weszła do pokoju zdziwiła się widząc Selene
-cześć-Nicki
-o hej –odpowiedziała Selena
-miło że przyszłaś i dziękuje za wszystko –rzekła Nicki
-a miło widzieć że nic ci nie jest-odpowiedziała Selena
-w sumie to dzięki tobie ale wiesz co mi jest prawda?- Nicki
-tak Demi mi mówiła- Selena
-słyszałam od lekarza że jechałaś razem ze mną karetką-Nicki
-tak po prostu chciałam wiedzieć czy nic ci nie jest hmm wiesz byłaś nie przytomna i straciłaś sporo krwi- Selena
-tak wiem lekarz mi mówił raz jeszcze ci dziękuje gdyby nie ty to nie wiem co by było-Nicki
-ty zapewne też byś tak postąpiła ,ale cieszę się że dobrze się czujesz naprawdę- Selena
-a mi jest miło że mogłam cie spotkać i podziękować  za wszystko –Nicki
-uwierz mi też jest mi miło ale będę musiała już iść ale i tak przyjdę od czasu do czasu do ciebie- Selena
-będzie mi miło to miłego dnia życzę-Nicki
-tobie również tego życzę i do zobaczenia –Selena
-do zobaczenia-Nicki
I Selena opuściła pokój Nicki a dziewczyna mogła się przebrać i postanowiła poczytać książkę.
Coś koło godziny 11 do Nicki przyszedł Logan dziewczyna była zdziwiona że przyszedł powinien być  na planie
-mamy dziś wolne ale jak chcesz to mogę wyjść-Logan
-nie wygłupiaj się –Nicki
-tzn. że mam zostać?- Logan
-taaakkk- Nicki
Chłopak z uśmiechem na twarzy wchodzi do pokoju dziewczyny i usiadł koło niej na szpitalnym łóżku dziewczyna odłożyła książkę uśmiechnęła się do chłopaka i wtuliła się w niego
-hmm jak miło-rzekł chłopak
-bo miało tak być-Nicki
Chłopak chwycił dziewczynę za rękę i spojrzał jej w oczy i niewiadomo jak ale Nicki znalazła się na jego kolanach chłopak zaczął całować dziewczynę najpierw niewinnie a potem coraz bardziej namiętnie a jego ręce wędrowały po jej ciele kciukami musnął jej piersi i przesunął palcami po obojczyku ….aż dotarł do dekoltu. Drażnił  się z nią zsuwając go niżej o centymetr ,o dwa
Całą sielankę przerwała Nicki osuwając się od Logana
-zrobiłem coś źle?- Logan
-nie było bardzo miło ale ….-Nicki
-kochanie ale o co chodzi?- spytał Logan
-chodzi o to że ja nie jestem jeszcze na to gotowa-odpowiedziała Nicki
-rozumiem –rzekł chłopak
-serio czy tylko tak mówisz?- Nicki
-oczywiście że rozumiem nie będę robił czegoś czego ty nie chcesz i czego bym później żałował nie będę cie zmuszał naprawdę-Logan
-to dobrze –uśmiechnęła się dziewczyna
-to umawiamy się tak że jak już będziesz gotowa to mi powiesz-Logan
-oczywiście że ci powiem-Nicki
-no to fajnie a teraz powiedz co dziś robiłaś?- Logan
Nicki opowiedziała Loganowi wszystko ze szczegółami a chłopak cieszył się że z dziewczyną jest już dobrze  posiedział jeszcze z 2 godziny po czym pożegnał się i udał się do domu. A Nicki poszła na kolację.


1 komentarz: