środa, 14 listopada 2012

rozdział 83


Rozdział 83 „przebudzenie” Nicki i wizyta BTR
Jeszcze tej samej nocy co byli u Nicki przyjaciele dziewczyna się przebudziła po operacji lekarze od razu się przy niej znaleźli i zrobili to co trzeba jedyne co dziewczyna zapamiętała z wypadku to to że była na spacerze i że jakiś samochód ją potrącił i dalej nic nie pamięta. Lekarze zapewnili ją ze jest w dobrych rękach i może być spokojna nagle do sali wszedł Dr. Willmer Cook
-witam i jak się pani czuje?- spytał Lekarz
-dzień dobry a wszystko mnie boli a poza tym to nie najgorzej- odpowiedziała dziewczyna
-no to dobrze –rzekł Lekarz
- Panie doktorze a co mi jest?- Nicki
-a napewno chcesz wiedzieć?- spytał Lekarz
-raczej chce wiedzieć skoro pytam-odpowiedziała panna Wesley
-no dobrze skoro jesteś pewna to powiem-odpowiedział Lekarz
-no to słucham-Nicki
-miała panna wypadek ktoś panią potracił trafiła pani do nas nieprzytomna miała pani operacje podczas której okazało się że ma pani problemy z płucem prawe płuco się pani zapadło i ma pani połamane żebra –odpowiedział Lekarz Cook
-jak długo tu będę?- Nicki
-to zależy jak będą się goiły z szycia po operacji no i jakie będą wyniki-Lekarz
-rozumiem-odparła dziewczyna
-a twoi przyjaciele już tu byli tylko byłaś nieprzytomna po operacji-Lekarz
-a mam ostatnie pytanie-rzekła panna Wesley
-tak? –Lekarz
-kto mnie znalazł?- Nicki
- znalazła Cie panna Gomez .Selena Gomez i to ona wezwała karetkę-odpowiedział Lekarz
-aha muszę jej podziękować jak ją spotkam-Nicki
-będzie to możliwe gdyż ona też panią odwiedza –Lekarz
-no to miło z jej strony-rzekła dziewczyna
Lekarz pożegnał dziewczynę i wyszedł do innych pacjentów a Nicki pozostało iść spać.
Następnego dnia wszyscy byli jacyś nie obecni a najbardziej to Logan a w dodatku w studiu Nickelodeon Miranda się uczepiła Logana chłopak miał już tego dość i poprosił Gustava o wolne gdzie ten bez problemu mu je dał a sam udał się na rozmowę z panną Mirandą.
Logan postanowił wyjść z Maxem i udali się do domu Dee gdyż chłopak chciał porozmawiać z wujem Nicki. Pan Wesley wpuścił chłopaka zrobił mu mocną kawę
-proszę przyda ci się-rzekł mężczyzna po czym podał chłopakowi kubek z kawą
-dziękuję-odpowiedział chłopak
-nie spałeś w nocy prawda?- spytał pan Wesley
-żeby pan wiedział cały czas zastanawiałem się kto to mógł zrobić-rzekł Henderson
-i ktoś ci przyszedł do głowy?- chciał wiedzieć pan Mitchel
-jedynymi osobami jakie mi przyszły do głowy do Miranda i Fabian-odpowiedział chłopak
-wiesz że ja też o tym pomyślałem-rzekł mężczyzna
-no to jest nas dwóch-powiedział Logan
-a ty nie na planie?- pan Wesley
-byłem na planie ale znów się mnie uczepiła Miranda a ja miałem tego dość i poprosiłem o wolne a Gustavo bez problemu mi je dał- odpowiedział Henderson
-pewnie też się martwi o Nicki tak jak my-pan Mitchel
-zapewne-Logan
Max cały czas leżał koło Logana i czasami podchodził do pana Wesleya
Logan długo rozmawiał z wujem Nicki ale cały czas zastanawiali się jak ona się czuje i jak dowieźć że to Miranda albo Fabian są winni wypadku Nicki.
Popołudniu ekipa BTR postanowiła odwiedzić Nicki w szpitalu a gdy weszli do jej pokoju okazało się że jej niema trochę się wystraszyli ale pielęgniarka powiedziała im że panna Wesley jest na badaniach i mogą na Nią poczekać to chłopacy odetchnęli z ulgą
Gdy Nicki wracała z badań pielęgniarka powiedziała jej  że ma gości i że czekają w pokoju Nicki podziękowała jej i udała się w stronę swojego pokoju a gdy zobaczyła kto przyszedł uśmiechnęła się i weszła do pokoju
-cześć wam-Nicki
-no cześć-odpowiedzieli zgodnie a Logan pocałował swoją dziewczynę
-miło że przyszliście-Nicki
-no a wiesz jak nas przestraszyłaś-James
-no domyślam się ale to nie moja wina-rzekła dziewczyna
-a jak się czujesz?- Dustin
- wszystko mnie boli ale poza tym jest dobrze-odpowiedziała Nicki
-to najważniejsze-Kendall
-a powiedzcie mi co z Maxem?- chciała wiedzieć dziewczyna
-Max jest u mnie-rzekł Logan
-poszedł z tobą?- Nicki
-z początku nie chciał pewnie przeczuwał że coś się stało twardo leżał w twoim pokoju na łóżku ale w końcu poszedł ze mną i teraz śpi  na moim łóżku-Logan
-no to cały Max-zaczęła się śmiać Nicki
Chłopacy opowiedzieli Nicki jak to było gdy dowiedzieli się że jest w szpitalu  oraz o dzisiejszym dniu na planie
-Nicki a pamiętasz może jaki samochód cie potrącił?- Kendall
-a czemu pytasz?- spytała dziewczyna
-ponieważ mamy pewne podejrzenia i chcemy się upewnić czy dobrze myślimy-Kendall
-rozumiem jedynie co pamiętam to kolor samochodu z specyficznym znakiem na drzwiach-odpowiedziała dziewczyna
-no to może nam powiesz?- Carlos
-kolor samochodu to srebrny a ten znak to gitara na drzwiach-Nicki
-zaraz zaraz czy nie takim samochodem jeździ Fabian?- James
-na mnie nie patrz nie wiem jakim samochodem jeździ zawsze jak przyjeżdżał to samochodem taty-Nicki
-ale James ma racje to jest samochód Fabiana-Carlos
-to chcecie powiedzieć że to on mnie potrącił? –Nicki
-to całkiem możliwe-Kendall
-a nie pomyśleliście że mógłby mi udzielić pomocy zwłaszcza że ze mną był-Nicki
-a no też tak może być no chyba że ktoś inny jechał jego wozem-Logan
-albo nie udzielił ci pomocy bo go zostawiłaś i wybrałaś Logana-Kendall
-dobra chłopaki skończmy ten temat okaże się kto jest sprawcą tego wypadku-Nicki
-no dokładnie-Dustin
Chłopacy u Nicki siedzieli do wieczora dzięki nim dziewczyna zapomniała o bólu i często się uśmiechała nawet rozmawiała z Adą przez telefon i  z chłopakami z 1D bo gdy się dowiedzieli co się stało postanowili zadzwonić do przyjaciółki i sprawdzić jak się czuje. Chłopacy pożegnali się z panną Wesley i udali się do domu a Nicki poszła wziąć kąpiel i poszła spać bo jutro czekają ją kolejne badania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz