niedziela, 3 lutego 2013

rozdział 91

Rozdział 91 wycieczka z Loganem cz.2
Tym czasem w LA:
Przyjaciele wrócili do domu coś koło i od razu zaczęli wspominać wieczór  warto dodać że w domu panny Lovato byli: James ,Kendall, Carlos, oraz dziewczyny
-Boże jak mnie nogi-narzekała Ada
-nie tylko ciebie bolą nogi -stwierdziła Nadia
 -ej laski pamiętacie co było podczas  imprezy-pytał Pena
- ja pamiętam tyle że tańczyliśmy piliśmy i jedliśmy-Jess
-No dokładnie my pamiętamy to samo-powiedziały razem dziewczyny
-ja pamiętam ,że Ada przyniosła do klubu kota i że przy nas wyznała mu miłość-Kendall
-nie pamiętam aby coś takiego było-James
-bo byłeś pijany i temu tego nie pamiętasz-rzekł Schmidt
-to mi jeszcze powiesz że wzięłam chomika i powiedziałam  Pikachu wybieram cie-Ada reszta zaczęła się śmiać
-no dokładnie tak było-Schmidt
-a my nic takiego nie pamiętamy!-krzyczała reszta 
-jak to nie pamiętacie? , a no tak James był pijany Demi i  Nadia tańczyły gangnam styles, Carlos krzyczał że znalazł krainę smerfów-Kendall
-A Kendall latał po klubie obwinięty w obrus i udawał batmana-rzekła Ada
-nie przypominam sobie czegoś takiego -Kendall
-skoro pamiętasz wszystko to może powiesz co robiła Ada mądralo?-spytał James
-yyy...Ada....no....nie pamiętam-rzekł Kendall
- no widzisz a mówisz że to ja byłem pijany -James
-oj no i tu mnie macie-Schmidt
-haha no i Kend przyznał się że był pijany-Carlos i James
-wiecie co mi się wydaje że James udawał Harrego Pottera-Carlos
-że co proszę? może uderzyłem w ścianę krzycząc Peron 9 i 3/4-James
-no dokładnie tak było -zarzekał się Pena
-dobra przestańcie już-Nadia
-a tak z innej beczki wiecie co u Nicki i Logana?-Dee
-Nie-rzekli zgodnie wszyscy
-dobra idziemy spać-Ada i Jess
u Logana i Nicki :
para dotarła do hotelu gdzie chłopak zarezerwował pokój ,ten pokój to był apartament w którym znajdowały sie dwa pokoje salon i łazienka .Gdy para weszła do swojego pokoju dziewczynie zaparło dech w piersi 
-podoba sie?-spytał chłopak po czym dał dziewczynie całusa w policzek 
-Logan ten pokój jest....-dziewczyna nie mogła  go określić  bo brakowało jej słów
-jaki?-Logan ,który wniósł walizki do pokoju i kierował sie po dziewczynę która nadal stała w drzwiach 
-no powiem ci  że ten pokój jest piękny i znów mnie zaskoczyłeś-rzekła Nicki
-mówiłem ,że cie zaskoczę -powiedział Henderson 
w odpowiedzi dziewczyna tylko sie uśmiechnęła po czym skierowała sie do łazienki .Chłopak w tym czasie zaniósł walizki do dwóch pokoi .Gdy dziewczyna opuściła łazienkę podeszła do okna gdzie ukazał jej się piękny widok 










Logan był zadowolony widząc uśmiech na twarzy swojej dziewczyny.

4 komentarze:

  1. Ech..Kocham takie widoki ^^ Rozdział cudowny! Informuj mnie tu--> http://try-be-yourself.blogspot.com/ o następnych rozdziałach :D ja czekam na nowy cudowny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście postaram sie informować o nowych rozdziałach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu, że dodałam cię do linków na http://big-time-rush-4ever.blog.onet.pl/ <33 Właśnie... nie komentuję, ale bardzo lubię twojego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi że w ogóle go czytasz iże dodałaś mnie do linków :)

      Usuń